Hvad køres der i herinde.?
(23-03-2017, 02:05 PM)ultoman Skrev: https://uploads.tapatalk-cdn.com/2017032...ac0f12.jpg

En ældre 335 på tyskeplader


Sent from my iPhone using Tapatalk

uhh vil gerne selv prøve en 135, 235 eller 335I på et tidspunkt. Den motor skulle være super lækker.

Jeg har selv lige tilføjet en engelsk gammel dame i garagen, til de 2 "unge" piger, nu må det godt blive rigtig forår og skat se at for trykket de historiske korrekte sorte nummerplader jeg har bestilt det den:
İmage

İmage
Svar
uuuh den ser godt nok også lækker ud. Icon_drool

Det jeg bedst kan lide ved min bil er lyden (min første benzin bil), så brummen i en parkeringskælder er som sød musik i mine øre.
Apropos benzin vs diesel. så hvis man kigger på tal så er min bmw hurtigere end den tidligere, Mercedes C300 hybrid, men Mercedes'en respons var langt hurtigere.
Svar
S-Max når hele familien skal med, DS3 når der kun skal udvalgte på tur- og så min Scott når det skal være sjovt İmageİmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Memento mori
[-]
  • HG, Smilla
Svar
Så blev det skifte dag i min side af indkørslen, knægten stod og skulle bruge en skudsikker vogn til et lille budget,
så vi handlede så han nu køre Toyota Starlet, mens jeg så åbenbart er blevet gammel nok til en Opel, fra deres model serie Corsa. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Baghjulstrukket Starlet?
Og Opel Corsa: Sidste model inden PSA tog over.
/
Kristen
Svar
Jeg kører i en Renault twingo. Jeg synes ure er vigtigere end biler, så flere af mine ure er selvfølgelig mere værd end min bil.

Jeg kører dog mest med tog.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • bcmb
Svar
Både hustruen og jeg har skiftet bil flere gange siden mit sidste indlæg i denne tråd.

For tiden kører jeg Audi A4 og hustruen Fiat 500.
Svar
(26-06-2019, 09:10 AM)khbk Skrev: Baghjulstrukket Starlet?
Og Opel Corsa: Sidste model inden PSA tog over.
/
Kristen

Toyotaen er forhjulstrukket fra 96 mener jeg,
Produceret i Japan = en "rigtig" Toyota.

Corsaen er en GSI fra 2001, så noget før PSA overtog. Icon_cool

Jeg skifter ikke bil så tit da en hverdags bil 
overordnet set er en dårlig investering og dem samler jeg ikke på. Icon_blink

Af samme grund har jeg heller aldrig et "fremmede" led med i mine bilers drift økonomi,
F.eks. Leasing, service aftale eller andet, jeg lægger penge af hver mdr. Til drift af bilerne i stedet for,
Noget jeg kan forstå på min bank rådgiver at ikke mange (af deres kunder) gør.

På den måde råder jeg altid selv 100% over pengene (også hvis de ikke behøver at gå til bilen)
Sådan har jeg kørt det i mange år med dokumenteret stor succes uanset hvilke biler jeg har haft.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
Jeg har desværre både en afhængighed af ure og biler (og motorcykler :-)). Så lige nu har vi en ‘gammel’ Tesla model S og en Golf GTE - så vi kører All-inclusive ladning fra E.on til 879,- pr. måned for begge biler. Så kan man lade alt det man vil både ude+hjemme - på begge biler. Det er GENIALT - så er der flere penge til ure ;-)

Til gengæld har jeg lige solgt min GSXR-750 for 14 dage siden - det gjorde lidt ondt, men jeg brugte den stort set aldrig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • bcmb
Svar
Samme skæbne lider min klassiske FZR1000 under,
Men jeg kan stadigvæk ikke få mig til at sælge. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • onkeldunkel
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)