Mads Gjødesen - Timetowatch.dk
#11
Jeg er enig i at køber burde have returneret første gang han bliver opmærksom på fejlen.

Når det så er sagt, så synes jeg også Mads har et ansvar for at vide hvilken vare der sælges. Vi ved alle at i denne hobby er det ofte detaljen der tæller. Jeg mener derfor godt man kan kræve at man ved hvordan et originalt sæt ser ud især når man proklamerer at det er stort set fabriksnyt.

Jeg kunne lige forestille mig en Rolex køber der får den forkerte boks og hang tags med, tror der er mange herinde der ikke ville acceptere dette. Og er det ikke netop derfor man køber hos en forhandler? For at være sikker på at man får den rigtige vare? Ellers er der jo ingen grund til det.

En anden ting er at uanset hvem der har ret og hvad man i øvrigt burde mene. Så tror jeg at jeg personligt i Mads sted havde taget uret tilbage til fuld pris. Den negative omtale der er på det svenske site er potentielt set meget dyr så forstår ikke strategien.

Jeg har selv købt hos Mads, der har været lidt småting undervejs (knap så hurtig respons og manglende kvitt), men absolut ikke noget der ville afskrække mig for at købe igen. Og der er styr på tingene nu.

Lige en anden vinkel.
____________________
Med venlig hilsen,
Rune

Tudor Heritage Chrono Blue (70330B)
Tudor Pelagos (25500TN)
Revue Thommen Moon Phase (16066.2537)
Certina DS Podium
Svar
#12
(12-05-2015, 12:00 AM)Kamstrup Skrev: Jeg har handlet 3 gange med Mads, og alle gange lige efter bogen, så de varmeste anbefalinger herfra!!
Har også lige kæmpet mig gennem tråden på klocksnack - og jeg undres - er det bare mig der aldrig kunne finde på at kaste x-antal tusinde efter et ur, uden at have sat mig ind i hvad der følger med? Dette er ikke "Grey-market" handlerens afdeling (min mening) men op til køberen. Vi kan jo godt lide at spare lidt penge ved at handle med dem, fremfor en AD'er, så må man s.. også selv lave fodarbejdet. Jeg vil stadig have Mads i tankerne, når min næste "keeper" skal videre  Icon_Up
Kamstrup
 
 Det er faktisk her mads har fejlet ved at sige til kunden at alt følger med uret der kunden jo spurgt om det glas inden han købte det. Men jeg kan godt forstå mads at han ikke  vil tag urEt tilbage efter en måned. Kunden Bør send det tilbage lige snart han Fik dEt der Han ikke vAr tilfreds
Svar
#13
(12-05-2015, 05:22 AM)misiu Skrev:
(12-05-2015, 12:00 AM)Kamstrup Skrev: Jeg har handlet 3 gange med Mads, og alle gange lige efter bogen, så de varmeste anbefalinger herfra!!
Har også lige kæmpet mig gennem tråden på klocksnack - og jeg undres - er det bare mig der aldrig kunne finde på at kaste x-antal tusinde efter et ur, uden at have sat mig ind i hvad der følger med? Dette er ikke "Grey-market" handlerens afdeling (min mening) men op til køberen. Vi kan jo godt lide at spare lidt penge ved at handle med dem, fremfor en AD'er, så må man s.. også selv lave fodarbejdet. Jeg vil stadig have Mads i tankerne, når min næste "keeper" skal videre  Icon_Up
Kamstrup
 
 Det er faktisk her mads har fejlet ved at sige til kunden at alt følger med uret der kunden jo spurgt om det glas inden han købte det. Men jeg kan godt forstå mads at han ikke  vil tag urEt tilbage efter en måned. Kunden Bør send det tilbage lige snart han Fik dEt der Han ikke vAr tilfreds

Ja, han efterspørger glasset, men det er først efter 14 dage at han google'r hvordan kassen og indhold ser ud. Det er trods alt et ur til 45.000 og da jeg købte mit, var det første jeg gjorde, at tjekke at alt tilbehør var der (jævnfør de utallige billeder og beskrivelser jeg havde set/læst under min jagt) Så hvis han først finder ud af hvad der mangler, 14 dage efter at have taget uret i brug, mener jeg at han til dels selv bærer lidt af skylden.
Kamstrup
Svar
#14
(12-05-2015, 06:51 AM)Kamstrup Skrev:
(12-05-2015, 05:22 AM)misiu Skrev:
(12-05-2015, 12:00 AM)Kamstrup Skrev: Jeg har handlet 3 gange med Mads, og alle gange lige efter bogen, så de varmeste anbefalinger herfra!!
Har også lige kæmpet mig gennem tråden på klocksnack - og jeg undres - er det bare mig der aldrig kunne finde på at kaste x-antal tusinde efter et ur, uden at have sat mig ind i hvad der følger med? Dette er ikke "Grey-market" handlerens afdeling (min mening) men op til køberen. Vi kan jo godt lide at spare lidt penge ved at handle med dem, fremfor en AD'er, så må man s.. også selv lave fodarbejdet. Jeg vil stadig have Mads i tankerne, når min næste "keeper" skal videre  Icon_Up
Kamstrup
 
 Det er faktisk her mads har fejlet ved at sige til kunden at alt følger med uret der kunden jo spurgt om det glas inden han købte det. Men jeg kan godt forstå mads at han ikke  vil tag urEt tilbage efter en måned. Kunden Bør send det tilbage lige snart han Fik dEt der Han ikke vAr tilfreds

Ja, han efterspørger glasset, men det er først efter 14 dage at han google'r hvordan kassen og indhold ser ud. Det er trods alt et ur til 45.000 og da jeg købte mit, var det første jeg gjorde, at tjekke at alt tilbehør var der (jævnfør de utallige billeder og beskrivelser jeg havde set/læst under min jagt) Så hvis han først finder ud af hvad der mangler, 14 dage efter at have taget uret i brug, mener jeg at han til dels selv bærer lidt af skylden.
Kamstrup
 Ud fra det jeg har læst så har køben sendt en mail  til mads inden han købt hvor han spøger om tilbehøret hvor i mads svar at alt føgler med fra AD. man du helt i at han have 14 dag til at sende tilbage. Så det er ikke helt iorden af ham at vende tilbage efter en måned der mads jo tilbudt at tag uret ind for de 14 dag. da han var utilfreds. men en ting er sikkert og det er at mads bør holde styr på hvad han sælger. Men aller laver fejl en gang imellem og det skal der også være plads til.
Svar
#15
Når man har begået en fejl så må man erkende den – Og det går begge veje. At uret er solgt med en forkert mellemkasse og manglende glas er beklageligt og det må man tilbyde passende kompensation for eller lade handlen gå tilbage. Begge dele er blevet tilbudt og det har køber afslået og ønsker nu at returnere uret en måned efter og hvor uret i øvrigt er blevet brugt dagligt. Således har køber også begået en stor fejl her, men Mads har nu valgt at tage uret tilbage til fuld hane (selvom han øjensynligt ikke er forpligtiget til det) og så er den så ikke længere….

Jeg er til gengæld ganske enig med Peter i at jeg ingen respekt har for folk, der opretter en bruger på et forum ene og alene for at svine en anden bruger til i sit første, eneste og formentlig også sidste indlæg…
.
Svar
#16
Jeg er 100% enig i hvad du skriver Morten.
Er sættet ikke komplet, efter hans mening, så kan han bruge sin returret, det har han ikke gjort!
Så er der ikke mere at komme efter.

VH
Rene Dam
Svar
#17
Jeg synes disse enkeltstående historier får alt for meget omtale, mod alle de mange gode oplevelser, som slet ikke får samme opmærksomhed og håber Mads er ret ligeglad, selvom det er en træls sag.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#18
(12-05-2015, 11:06 AM)Miwes Skrev: Jeg synes disse enkeltstående historier får alt for meget omtale, mod alle de mange gode oplevelser, som slet ikke får samme opmærksomhed og håber Mads er ret ligeglad, selvom det er en træls sag.

Enig.

Men det er de "uheldige handler" man i virkeligheden måles på og hvordan man håndterer dem. Jeg har selv returneret et ur til TimeToWatch og det foregik 100% gnidningsfrit og uden bekymring eller problemer overhovedet. Den oplevelse har kun gjort mig mere tryg ved evt. at handle med Mads en anden gang.

Mvh Jens
Svar
#19
Som prof sælger er det stort set umuligt at undgå en utilfreds kunde i ny og næ. Man må bare løse problemerne bedst muligt. At man opretter sig på dette forum for blot at skade Mads, og så ellers ikke deltage derefter, er uheldigt (Jeg har ikke samme store ordforråd som Morten) og vel ikke meningen med dette forum?
Svar
#20
Ikke al korrospondance er gengivet i tråden, så den er bestemt ikke fyldestgørende. Det er jo købers redigerede tråd og hans side af sagen der fremlægges...

Det er en lidt træls sag og jeg tager bare uret retur omend jeg stadig ikke mener at køber har handlet korrekt, og at jeg har DK loven på min side. Jeg må bare sande at svenskere er LANGT mere krævende at handle med end danskere, og at min mentalitet ikke er skruet sammen til at matche det forventningsniveau de ligger for dagen. Tror måske deres lovgivning er skruet anderledes sammen, og man som køber står betydelig stærkere end i DK, og hele deres handelsmentalitet er gennemsyret af kunden-har-altid-ret-tankegang.

Anyway er sagen løst og jeg har droppet alle aktiviteter på klocksnack, da det vist alligevel er spild af alles tid efter den omgang Icon_e_confused  

Takker for de pæne ord fra jer, og én uheldig handel kan da heldigvis ikke ødelægge alle de gode, der gennem tiden er gennemført. Cant win them all Icon_blink  

/Mads 
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)