Helson Shark Diver 45 mm med orange markeringer.
Så kom denne som trøst til jeg igen får mig Bronze Helson. Må sige det er meget ur for pengene, når man tænker på at jeg har købt et faktisk nyt ur, inkl. gummirem, lænke, læderrem, værktøj og rejseetui til 3 ure og 2 remme for 3500 kr. Tror den er svær at slå.

İmage

İmage
Svar
kan godt li pang farverne :=)

tillykke herfra
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Lækkert ur.

Jeg sidder pt og savler lidt over Helson skindiver. Mums Icon_e_biggrin1
Mvh Kim 
Svar
Ja, der er ikke nogen tvivl (for mig) om at man får meget for pengene i disse micromærker.
Den er fin, men bronze modellen er ÜBERCOOL.

Hvad er forventet ETA på den ?
Svar
Kim T Skrev:Ja, der er ikke nogen tvivl (for mig) om at man får meget for pengene i disse micromærker.
Den er fin, men bronze modellen er ÜBERCOOL.

Hvad er forventet ETA på den ?

Yes total übercool. Skulle gerne komme i starten næste måned, men stadig OK, når jeg nu får skiftet skive, viser og drejekrans.
Svar
Det bliver jo næsten som at få et nyt ur....
Svar
Claus Tukjær Skrev:Det bliver jo næsten som at få et nyt ur....

Yes - kun værk, krone og bagkasse er fra det gamle. Får også en gummirem med med bronze Helson spænde.

Så ja næsten et nyt ur, men så har jeg jo 2, da det jeg har købt af dig jo er som nyt.
Svar
Meget tæt på.... Utroligt meget ur for få penge. Slår et Seiko Sumo til enhver tid.....
Svar
Jeg skal nok overtage det, når du bliver træt af at have to:)
Svar
Du kunne jo bare have købt den. Den var jo længe på hjemmesiden.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)