Watches for professions
Now this is a bit of fun.Lets name a few watches that can be used by people in their work place.Example the kind of watch that a Fireman can use.Sinn make a special watch for Firemen.Also what kind of watch would be good for a Hooker a policeman etc etc.We can be serious or funny without putting any brands down i hope Icon_party Willy P.s A good watch for a Hooker could be a watch that has no markings on the dial except 500kr every 15 minutes.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
willy Skrev:.........except 500kr every 15 minutes.
Nu kender jeg ikke "the going rate" ift. ovenstående, men hvad med et Speedmaster med "Puls" lünnette til lægen ?

İmage
Svar
Kim T Skrev:
willy Skrev:.........except 500kr every 15 minutes.
Nu kender jeg ikke "the going rate" ift. ovenstående, men hvad med et Speedmaster med "Puls" lünnette til lægen ?

İmage
Citat:
I read a lot Icon_sign Icon_sign Icon_sign Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Patek sky moon turbilion in platinum for a bank director because he can afford it with the bonus he gets for loosing millions in bad investments Willy
Svar
Casio G Shock with diamonds for Sydney Lee. Willy
Svar
Solid Gold Rolex Deep Sea for Nicklas Bendtner Makes a great knuckleduster in a bar fight. Willy
Svar
Watch for a baby.Rubber clad Ap Offshore the baby can chew on it.
Willy
Svar
willy Skrev:P.s A good watch for a Hooker could be a watch that has no markings on the dial except 500kr every 15 minutes.
I think thats a bad joke Icon_evil
Svar
Nu skal den jo ikke tages for mere end den er
der bliver fortalt ting som er meget værre i dagens Danmark Icon_e_wink

Det må da ligge lige for at vi alle skal have en speedy når ferien engang meget snart kan/skal gå til månen,
bare lige så vi selv kan holde øje med om afgang og landing foregår til tiden Icon_mrgreen
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
jazzman Skrev:
willy Skrev:P.s A good watch for a Hooker could be a watch that has no markings on the dial except 500kr every 15 minutes.
I think thats a bad joke Icon_evil
If you read about the jokes told in concentation camps by Jewish people about what was happening to them everyday.You will realize there is no such thing as a bad joke.Humour is sometimes the only thing that keeps your sanity in a crazy world.If you made a joke maybe i would not laugh at it but i would never comment on it.Because peoples humour is like watches very different. Icon_e_biggrin1 Willy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)