IWC Aquatimer
#11
Mener der er en på TZ-UK i øjeblikket.
Svar
#12
Kim T Skrev:Mener der er en på TZ-UK i øjeblikket.
Ja, jeg har overvejet den..... Men der er lavvande i kassen lige nu. Skal lige have solgt lidt først....
Svar
#13
Denne havde jeg en kort overgang sidste år. Ocean 2000 i titanium, AT'erens forgænger og oprindeligt et militær ur:

İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#14
Hej

Jeg kan lide både den nye og den gamle, og jeg kan faktisk også godt lide den KlausM viser, for den er en del af historien. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
#15
Jeg er dog mest vild med 3536'eren.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#16
Og i titanium er det bare for fedt IMHO

İmage
Billede lånt fra nettet.
Svar
#17
Siger mig intet.... Det er faktisk kun den helt nye jeg kan lide nu.....
Svar
#18
KlausM Skrev:Denne havde jeg en kort overgang sidste år. Ocean 2000 i titanium, AT'erens forgænger og oprindeligt et militær ur:

İmage

Mvh
Klaus


Ja, havde gerne købt liiiiige den dér, det er den skive jeg syntes bedst om! Men leder videre.... Icon_e_wink
İmage
Svar
#19
Kim T Skrev:Og i titanium er det bare for fedt IMHO

İmage
Billede lånt fra nettet.

Ja, fantastisk smukt og klassisk med en 'kant'. Jeg har to 'grals'; 3536 og Ocean 2000

(plus flere andre bla. PAM 176, vil gerne eje et Panerai Titanium ur) Icon_smil
İmage
Svar
#20
CT-Watches.dk Skrev:Siger mig intet.... Det er faktisk kun den helt nye jeg kan lide nu.....

Interessant og spændende med smag; jeg syntes IWC er på vej ud af en forkert tangent efter den 'nye' ledelse kom til. Urene er efter min smag meget mere 'poppede' og mange af urene mangler den 'klasse' som de tidligere ure besad, en smule mere diskrete på den 'fede' måde. I dag er det meget bling bling, farver og polerede overflader.
Jeg har selv Portugieser Yacht Club Chrono og den balancerer liiige på kanten. Er meget glad for det, men tror det bliver det første som sælges hvis der skal tyndes ud. Eksempelvis viserne, de var meget smukkere tidligere, kan ikke li' de spidse visere på eksempelvis Yacht Club'en, de er også udsædvanlig svære at aflæse på en lys skive, skal altid kigge en ekstra gang for at være sikker på klokken med den på armen:-) De gamle rektangulære visere er langt nemmer at aflæse, men naturligvis ikke så præcise i deres tidsindikation.
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)