25-11-2014, 07:01 PM
Det er et stykke tid siden, at jeg har haft et ur til salg på DBA, men jeg overvejer at skelle mig af med mit Planet Ocean, så jeg har opslået en annonce. Men hold da kaje, hvor får man mange skodhenvendelser.
Folk, som efter ti mailkorrespondancer oplyser, at de ønsker 20 pct afslag på prisen, selvom jeg har sagt, at prisen IMO er fair, og dermed fast. Folk, som inderligt argumenter for, at et Planet Ocean på lænke med b/p kan købes til 14k, og at jeg ikke "kender markedet ordenligt", når jeg forlanger den pris, jeg gør. Jeg har indtil nu svaret seriøst og høfligt på alle henvendelser, men orker det ikke længere.
Har I samme nedslående erfaringer med henvendelser over DBA?
Her et par eksempler, hvor jeg af respekt for byder har fjernet navnene:

Folk, som efter ti mailkorrespondancer oplyser, at de ønsker 20 pct afslag på prisen, selvom jeg har sagt, at prisen IMO er fair, og dermed fast. Folk, som inderligt argumenter for, at et Planet Ocean på lænke med b/p kan købes til 14k, og at jeg ikke "kender markedet ordenligt", når jeg forlanger den pris, jeg gør. Jeg har indtil nu svaret seriøst og høfligt på alle henvendelser, men orker det ikke længere.
Har I samme nedslående erfaringer med henvendelser over DBA?
Her et par eksempler, hvor jeg af respekt for byder har fjernet navnene:

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)