Watch-lounge.de
Hej venner  Icon_e_biggrin1

Jeg har kig på et par ure fra http://www.watch-lounge.de (svært at bestemme sig)

Ville i turde bestille derfra? De ure jeg kigger på, er ubrugte (det står der i hvert fald) fra Omega, Rolex og Tudor.

Hvordan står jeg mht. garanti osv.?

Svar modtages med kyshånd.

På forhånd tak.
Svar
Jeg turde godt
Garanti ved jeg ingenting om, men det kan du vel spørge om
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Okay. Det er vel noget med at sikre sig, at uret er købt i EU?

Andre?
Svar
ja, forhandleren giver garanti - det kan du høre om - Men, det er også sin sag at skulle sende et ur til tyskland, hvis der sker noget - så måske nemmere at handle det uden garanti til en billigere pris ?
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Jeg tænker nærmere på den garanti som Omega (og andre mærker stiller) via. certifikaterne osv. Kan man bare gå ind til en Omega dealer i DK og aflevere uret, hvis det oprindeligt er solgt inde for EU?
Svar
Jeg tvivler - men det er de færeste ure, der bare sådan lige går i stykker -
Måske du skulle finde et i Danmark ?
Anders 

Svar
F.eks Omega´s garanti dækker uanset om du har købt uret i Danmark eller Tyskland. Du kan sagtens gå ind til en Omegaforhandler og de vil hjælpe dig. Dog skal du forvente at uret sendes til Schweiz og at du selv skal betale for forsendelse. Mht. selve firmaet du spørger til, har jeg ingen erfaringer og kan ikke bidrage der.
Svar
Tak for svaret. Jeg tør ikke købe derfra når der ikke er nogle der kan bekræfte at stedet er sikkert nok. Det ville dælme være ærgerligt at miste sine penge, eller få et uægte ur.
Svar
Andre? Icon_razz
Svar
Bump
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)