Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Frygteligt
Jeg sender mine tanker til butikkens personale og Peter og Poul, håber at det går ok.
Jeg ved ikke hvordan man skal undgå det.
Her ville en "sluse" sikkert ikke have hjulpet, da det sker samtidig med at butikken åbnes.
Man forstår godt hvis urmagerne snart ikke gider at have en butik mere
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Jeg ringede til Peter i eftermiddag, og hørte de forfærdelige nyheder. Det er ganske enkelt uacceptabelt, at sådan noget sker. Jeg sender en masse gode tanker og forhåbninger for personalet og deres pårørende i håbet om, at de vil få bearbejdet tingene på en god måde.
De venligste hilsner, John
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Terrible thing to happen just before christmas.It is just a good thing that nobody got hurt.If i had a shop i would have a trained attack dog in the shop during open hours.I had a friend in Germany who trained attack dogs for several shops.They are very very effective.But i suppose it is not allowed in Denmark.My best wishes go to Peter and his Father.And i hope that they can see the positive,that they did not suffer physical harm. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
•
Svar: 329
Tråde: 15
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 65
Hvor er det ærgeligt og frygtelig synd for Halse og personale.
Jeg håber politiet får fat i de skyldige og at de bliver straffet.
jeg sender de varmeste hilsener til de berørte og ønsker de får en god jul trods den væmmelige oplevelse.
Mvh Palle
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Jeg synes virkelig at det er træls, især ved juletiden. Jeg har aldrig mødt eller talt med urmager Halse, men jeg føler oprigtigt med ham.
Det er bl.a. grunden til at alle mine ure opbevares i en bankboks. Og ellers er der et par overraskelser til dem som har lyst til at prøve.
•