26-07-2014, 03:49 PM
Hvedebrødsdagene med mit Obris Morgan er knap nok overstået (er blevet virkelig glad for det!) før jeg er kommet til at bestille endnu et ur...
Har været virkelig fascineret af bronze trenden og synes især Helson shark diveren i bronze er suuuper fed!
Men jeg har godt nok ikke råderum i budgettet til det. Derfor har jeg længe kigget på Armida A8 i "brass" - det er godt nok ikke bronze, men man kan stadig godt få det til at patinere så det ser fedt ud. Modellen har været udsolgt et stykke tid, men da jeg tilfældigt så at det er blevet tilgængeligt igen kunne jeg kun holde igen et par dage...
Nu er uret bestilt og kender man dem godt, så har jeg uret indenfor en lille uges tid og så kan jeg komme igang med at lege
Et lille billede fra deres side
Har været virkelig fascineret af bronze trenden og synes især Helson shark diveren i bronze er suuuper fed!
Men jeg har godt nok ikke råderum i budgettet til det. Derfor har jeg længe kigget på Armida A8 i "brass" - det er godt nok ikke bronze, men man kan stadig godt få det til at patinere så det ser fedt ud. Modellen har været udsolgt et stykke tid, men da jeg tilfældigt så at det er blevet tilgængeligt igen kunne jeg kun holde igen et par dage...
Nu er uret bestilt og kender man dem godt, så har jeg uret indenfor en lille uges tid og så kan jeg komme igang med at lege
Et lille billede fra deres side
Mvh Ole
Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black
Helson Sharkdiver 42 Brass
Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black
Helson Sharkdiver 42 Brass

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)