GP Seahawk II
Come on Claus det er lidt for nemt det der willy sagde at GP er nærmest umuligt at sælge i Danmark det er meget vel en lille overdrivelse,
men man behøver altså ikke være urhandler for at vide at nogle mærker der i blandt GP er mere tunge at flytte i Danmark end andre. Icon_rolleyes

De samme mærker tager jo sjovt nok også ofte den største afskrivning ved gensalg det er der nok også en grund til
men du har da ret i at det handler om at pris sætte tingene korrekt,og står koen længe nok kommer der helt sikkert en tyr og hopper på Icon_e_biggrin1

Hvordan GP flyver ud af døren hos ursælgerne på Chrono24 aner jeg ikke
men at påstå som urhandler at GP ikke er bare som min. er en anelse tunge at sælge i Danmark vil jeg påstå er at tale direkte mod bedre vidende Icon_exclaim
men ellers er det da bare at købe op Claus Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jacob, det afhænger da af prisen... Som Morten skriver har han fået det ind til en god pris.

Men godt at vide at jeg bare kan spørge Rodney eller dig hvis der er noget jeg er i tvivl om vedr. salg af ure Icon_e_wink
Svar
Ja det må være dejligt med sådan et lille ekspertpanel du altid lige kan rådfører dig med Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
Svar
Kristofferj Skrev:Ja det må være dejligt med sådan et lille ekspertpanel du altid lige kan rådfører dig med Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
Helt sikkert. Jeg vælger dog at fortsætte med at bruge Peter Halse som rådgiver i den retning Icon_e_biggrin1
Svar
Det tror jeg er et klogt valg Icon_rolleyes
Svar
Jeg skrev jo også at det kom an på prisen Claus,det ligger jo lige som i sætningen at pris sætte tingene korrekt,
på intet tidspunkt har jeg sagt at Morten ikke har fået det ind til en god pris og ikke kan tjene eller får sine penge hjem på uret.

Men når du påstå at GP som min. ikke bare er en anelse tungere at flytte og at det bare handler om at sætte den rigtige pris
så påstå jeg bare at du taler mod bedre vidende,og jeg tvivler på jeg er den eneste som ser GP som et af de tungere mærker herhjemme
uanset om vi taler om butik ejere eller ikke butik ejere,mere raket videnskab er det altså heller ikke at følge med i hvad der bliver solgt hurtigt på div. danske sider. Icon_rolleyes

Jamen vi har da alle vores favoritter og det er da cool Icon_party
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Come on get real there are certain brands that lose a lot of money off the new price.The only time they are a good buy is when they are used and very very cheap.People reading this Blogg deserve to get the truth.Not once in the beginning of this subject did anyone mention how hard GP watches are to sell again.Its ok to sell watches on this site and its ok if i give my opinion of them.Someone has to tell the truth about certain brands because believe me the guy selling them will not.I keep reading all these wonderfull write ups about certain watches coming up for sale but not many of them are subjective.GP are one of the hardest brands to sell or do a exchange deal with in the watch world.I have been told this by so many dealers i have lost count.To say anything else is in my opinion is to tell a lie.Of course you can make a good deal on a GP used if the price is right and get a lot of watch for the money.But believe me it will still be hard to sell again.There are many brands like this to name one more Baume& Mercier.A few years ago i took two nearly new BM watches to a German dealer for a friend.He only wanted a third of the new price for them the dealer would not take them at any price.So i tried 5 other dealers same story not intrested.There are brands that quite simply are a problem to sell again to say anything else is just not true. Willy. PS.to those of you that read this site and do not know much about watches just be gratefull some of us can stop you making a big mistake.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Kristofferj Skrev:Det tror jeg er et klogt valg Icon_rolleyes
Nothing clever about that Kristoffer nice man but he sells watches Icon_e_wink Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Derfor burde han vel også vide hvad der kan sælges og ikke sælges.
Jeg er sikker på at Dreamwatch nok skal få det solgt, ellers ville han jo nok ikke have taget det ind.
Svar
Kristofferj Skrev:Derfor burde han vel også vide hvad der kan sælges og ikke sælges.
Jeg er sikker på at Dreamwatch nok skal få det solgt, ellers ville han jo nok ikke have taget det ind.
I let people make their own mind up who they believe. And a small question for you.
Why did you or others not mention the negative things about GP? Is it because you do not know about them or for some other reason? It would be nice to know. Willy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)