Vintage-galleri
hannover_dk Skrev:Lidt fordi den viste Rolex datejust fra starten lagde op til mere dress end kronograf

Breitling 1963 - eneste år hvor hvide subdials med beads of rice findes i overgang fra ellers sorte til hvide og fra beads of rice til riflet krans
İmage
og uden rækkefølge af like - more or less
Aquaplunge - typisk costeau sag fra tresserne
İmage
endnu en 60 er - croton nivada
İmage
60 er wittnauer
İmage
60-70 er Eterna valjoux 23
İmage
sent 30 er Eterna 22
İmage
coinor 60 er
İmage
vetta - renskivet valjoux 22
İmage
Zenith 90 er el primero
İmage
og 80er rainbow
İmage
og en DeLuca sammen med en tidlig ElPrimoro
İmage
Bundeswehr flyback valjoux 232
İmage
barret med v 7768
İmage
helt tidlig - første elprimero 45 mm og tung
İmage
dejlig sortskivet fra ca 1950
İmage
med landeron 39 smuk kolonnehjuls
İmage
Enicar guld med emaljeskive og opklappelig guldbagside med glas under - valjoux 234
İmage
tresser som typisk for tiden og jeg går med den faktisk
İmage
et par jenny nu vi i anden tråd talte doxa
İmageİmage
speedmaster 145.012 all original inkl. lænken
İmage
speedmaster 105.003 pre pro ed white
İmage
Recata 18 karat valjoux 72 C
İmage

Og så kan man vist stoppe lidt - for det tager sin tid at loade - En del billeder er ældre og kendt af de fleste, men de ligger jo ikke hjemme, så man må nøjes med hvad jeg har
vh

Jeg er VILD med dine ure Icon_cool , jeg håber at jeg kan se din samling en dag Icon_e_wink
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
hannover_dk Skrev:Lidt fordi den viste Rolex datejust fra starten lagde op til mere dress end kronograf

Breitling 1963 - eneste år hvor hvide subdials med beads of rice findes i overgang fra ellers sorte til hvide og fra beads of rice til riflet krans
İmage
og uden rækkefølge af like - more or less
Aquaplunge - typisk costeau sag fra tresserne
İmage
endnu en 60 er - croton nivada
İmage
60 er wittnauer
İmage
60-70 er Eterna valjoux 23
İmage
sent 30 er Eterna 22
İmage
coinor 60 er
İmage
vetta - renskivet valjoux 22
İmage
Zenith 90 er el primero
İmage
og 80er rainbow
İmage
og en DeLuca sammen med en tidlig ElPrimoro
İmage
Bundeswehr flyback valjoux 232
İmage
barret med v 7768
İmage
helt tidlig - første elprimero 45 mm og tung
İmage
dejlig sortskivet fra ca 1950
İmage
med landeron 39 smuk kolonnehjuls
İmage
Enicar guld med emaljeskive og opklappelig guldbagside med glas under - valjoux 234
İmage
tresser som typisk for tiden og jeg går med den faktisk
İmage
et par jenny nu vi i anden tråd talte doxa
İmageİmage
speedmaster 145.012 all original inkl. lænken
İmage
speedmaster 105.003 pre pro ed white
İmage
Recata 18 karat valjoux 72 C
İmage

Og så kan man vist stoppe lidt - for det tager sin tid at loade - En del billeder er ældre og kendt af de fleste, men de ligger jo ikke hjemme, så man må nøjes med hvad jeg har
vh
Hej Hannover

Som du ved er jeg ejer af et Breitling Navitimer fra 1964, som stort er identisk med dit, dog er mit med Breitling på skiven, og også med beads of rice bezel og hvide subdials, jeg er iøvrigt ejer af et Wittnauer som er identisk med dit. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Kan lige nå at poste et enkelt billede af mit Omega Seamaster De Ville fra 1966 inden det når frem til sin nye ejer Icon_e_wink . Vintage var ikke lige en succes hos mig i denne omgang, men jeg vil da ikke afvise at det skal prøves igen på et senere tidspunkt Icon_rolleyes .

İmage
Svar
Some Conquest
URL=http://forumbilder.se]İmage[/URL]

Regards

Anders
Svar
Jeg er ikke den store vintage fan
men det der er sgu et super flot Longines Icon_cool Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Flotte klokker, Anders Icon_e_biggrin
Svar
CONQUEST GUF underligt at Longines ikke har større vintage samler skare end tilfældet er, i alle fald her i DK, hvor den type vintage ligger meget koncentreret på Omega og måske lidt IWC men ikke så meget Longines, som både med Conqest og Flagship havde rigtigt flotte dress ure
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg kan ikke løbe fra min kærlighed til Seiko ure. Her er min 1978 Seiko 6309-7049 og min 1968 Seiko Lord Matic:

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
@AL203: Lekker Seiko diver det der!! Er den restaurert? Her er min gamle beater fra 1987
ennå er den ikke i nærheten så strøken som din.

İmage
Svar
Alex Delarge Skrev:@AL203: Lekker Seiko diver det der!! Er den restaurert? Her er min gamle beater fra 1987
ennå er den ikke i nærheten så strøken som din.

Hej Alex,

Lækker 7C43 du har der, de tikker bare derudaf!

Min Lord Matic er fuldstændig urørt bortset fra at værket er serviceret og justeret. Den går inden for 5 sekunder pr dag. Min 6309-7049 var i udgangspunktet 95% TZ. Det havde stadig den blå belægning på bagsiden, men det havde en lille bule i kassen og en ridse i lynetten. Jeg satte en jagt ind på en ny kasse (altså ny som i totalt NOS) og en ny lynette. det tog mig vel ca. 2 år at finde delene og de er nu sat på sammen med en ny rem (GL831 NOS).

Så det korte svar til dit spørgsmål er: Ja - 6309-7049'eren er restaureret, men dog med NOS dele, så jeg mener uret er så godt som nyt Icon_e_biggrin Hvis du er på jagt efter et 6309-70xx så må du lade mig vide det. Jeg har muligvis et for meget...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)