Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Givet Likes: 0
konklussion
cash is king
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•
Svar: 301
Tråde: 15
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Nu kender jeg ikke beløbet, men hvis du skal overføre et beløb, som er over en bestemt grænse, så blokere din bank for kortet. Det skete da jeg skulle købe ferie sammen med 3 venner, da jeg havde købt næsten alt, blokerede den automatisk da min grænse for overførsler til udenlandske konti var opbrugt. Der skal du have fat i banken.
Tilføjelse: Du kan i øvrigt få hævet grænsen. Min bank (Jyske Bank) ville dog have penge (!?!) for at hæve grænsen, som de vil have penge for at åbne for mit blokerede kort. Det samme ville Nordea da min kærestes kort blev blokeret da vi var i USA.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
•
Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
det er faktisk rigtigt hvad Thor skriver
Banken har et maks på dit kort - feks 6000 om dagen eller omkring 20.000 om måneden (ved normalt brug) - sådan var det ihvertfald for nogen år siden da min exkone og jeg var i usa - måtte ringe hjem 5 gange og få nulstillet kortet
hvad er du igang med at købe? en klokke?
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Lidt svært at betale med cash, når sælger er i Italien. Desværre.
Det lyder plausibelt, at der er en beløbsgrænse på kortet, men det burde Nykredits ansatte have informeret mig om, da jeg talte med hende for lidt over en time siden. Jeg oplyste, at det ikke var et lille beløb, men at der var dækning på kontoen.
Ja, det er en ny klokke, jeg har på vej, og jeg vil gerne have det i hænderne inden ugens udgang
•
Svar: 301
Tråde: 15
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg er sikker på der er en grænse på ALLE kort, simpelthen en sikkerhed af hensyn til misbrug og stjålne kort.
I første omgang fik jeg også fat på en i banken som ingen gang vidste det, så spørg efter din bank rådgiver i morgen og bed hende om at åbne det.
Evt skal du overveje at få hævet din grænse eller overføre beløbet over flere omgange (der ville jeg så nok afbryde købet med den potentielle køber

).
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
•