PayPal --- problemer
Jeg forsøger at foretage en transaktion via PayPal, men får følgende meddelelse: "You cannot complete this aciton on the card you have selected. Please select another card." Icon_e_surprised Icon_e_surprised

Der er selvfølgelig tilstrækkelig penge på kontoen, og jeg anvendte PayPal i december, hvor det fungerede problemfrit. Pisse træls, da det får mig til at fremstå som useriøs køber...

Nogen af jer der har en ide om, hvorledes jeg kan løse problemet NU?
Alternativt må jeg kontakte PayPal og/eller min bank i morgen formiddag, men jeg havde en aftale med sælger i aften, og denne vil jeg meget gerne efterleve.

Tak.
Svar
Uden at kunne give noget videre brugbart, så har jeg selv haft det samme problem tidligere.
Jeg gik bare ind og "koblede" et andet kort op til kontoen, hvorefter det virkede Icon_question
Svar
hvis du har fået nyt kort imellemtiden, har du også nyt kortnummer og det er det som pay-pal kigger på

kan også være at du skal "verified by visa" inden du kan gå videre

alternativt, som Kim skriver - brug et andet kort hvis du har
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Jeg har også "koblet" konens visa op på kontoen, men med samme resultat.

Der er tale om samme kort, som jeg anvendte i december. Eneste forskel er, at beløbet er noget højere denne gang, men det burde være underordnet.
Svar
Jeg har oplevet det hvis jeg har brugt samme kort flere gange indenfor kort tid. Måske der er et max. på din PayPal konto, pr. kort. Så skal du have fat i PayPal, og der går nok et par dage med det...
Svar
konklussion

cash is king

Icon_+1
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Nu kender jeg ikke beløbet, men hvis du skal overføre et beløb, som er over en bestemt grænse, så blokere din bank for kortet. Det skete da jeg skulle købe ferie sammen med 3 venner, da jeg havde købt næsten alt, blokerede den automatisk da min grænse for overførsler til udenlandske konti var opbrugt. Der skal du have fat i banken.

Tilføjelse: Du kan i øvrigt få hævet grænsen. Min bank (Jyske Bank) ville dog have penge (!?!) for at hæve grænsen, som de vil have penge for at åbne for mit blokerede kort. Det samme ville Nordea da min kærestes kort blev blokeret da vi var i USA.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
det er faktisk rigtigt hvad Thor skriver

Banken har et maks på dit kort - feks 6000 om dagen eller omkring 20.000 om måneden (ved normalt brug) - sådan var det ihvertfald for nogen år siden da min exkone og jeg var i usa - måtte ringe hjem 5 gange og få nulstillet kortet Icon_dash1

hvad er du igang med at købe? en klokke? Icon_question
Anders 

Svar
Lidt svært at betale med cash, når sælger er i Italien. Desværre.

Det lyder plausibelt, at der er en beløbsgrænse på kortet, men det burde Nykredits ansatte have informeret mig om, da jeg talte med hende for lidt over en time siden. Jeg oplyste, at det ikke var et lille beløb, men at der var dækning på kontoen.

Ja, det er en ny klokke, jeg har på vej, og jeg vil gerne have det i hænderne inden ugens udgang Icon_e_wink
Svar
Jeg er sikker på der er en grænse på ALLE kort, simpelthen en sikkerhed af hensyn til misbrug og stjålne kort.

I første omgang fik jeg også fat på en i banken som ingen gang vidste det, så spørg efter din bank rådgiver i morgen og bed hende om at åbne det.
Evt skal du overveje at få hævet din grænse eller overføre beløbet over flere omgange (der ville jeg så nok afbryde købet med den potentielle køber Icon_e_sad ).
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)