Redbar / Get together
#1
Jeg har igen igen genset DR programmet med Brian Lykke, og et af mine favoritsegmenter i programmet, er Redbar delen. 

En ting er at sidde hjemme og hygge sig med sine ure, en anden ting er at komme ud blandt ligesindede, dele røverhistorier og kigge på flotte klokker, og i takt med at vi så småt genåbner, så kunne det være smadderhyggeligt, at se om man kunne samle nogle mennesker. 

Ud fra programmet, lader det til at Redbar Copenhagen, er rimelig velorganiserede, jeg bor selv i Aalborg, så det vil ikke være muligt lige altid at tage til København. Jeg kan dog ikke helt finde nogle informationer om, hvad det kræves for at starte sin egen lokalafdeling, men det behøver man jo nødvendigvis heller ikke. Jeg kan dog godt lide ideen om at folk kender hinanden, da det jo er dyrebare ure vi potentielt set har med at gøre.. 

Nu behøver det jo heller ikke bære Redbar navnet, nu var det blot fordi det allerede eksisterer i forvejen. 

Nogen der har prøvet at kaste sig ud i lignende før og som kan komme med nogle gode fifs/input?  Icon_e_biggrin1
[-]
  • Larsb
Svar
#2
Prøv at kontakte Redbar Copenhagen, jeg er næsten helt sikker på jeg hørte til den sidste kom-sammen at der snart åbner et "kapitel" i Jylland, og mindes det var i Aarhus.
Svar
#3
Der er en Aarhus afdeling på vej som nævnes herover.
Svar
#4
Jeg har deltaget i en del offenlige GTG og har også afholdt på min privat adresse.

Generelt mener jeg frygten for overfald / røveri er stærkt overdrevet i vores lille andedam i forbindelse med disse events.

Ja de sker har lige hørt på Poul thorpe youtube kanal om en familie far som blev dræbt under et overfald i London hvor de gik efter hans Rolex til 11k £.

Så man skal heller ikke være naiv.

Red bar er for f.ck up i min verden,
Der køres efter nogle værdier jeg slet ikke kan forstå, men fred med det.



Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#5
(21-04-2021, 04:56 PM)Stensbjerg Skrev: Jeg har deltaget i en del offenlige GTG og har også afholdt på min privat adresse.

Generelt mener jeg frygten for overfald / røveri er stærkt overdrevet i vores lille andedam i forbindelse med disse events.

Ja de sker har lige hørt på Poul thorpe youtube kanal om en familie far som blev dræbt under et overfald i London hvor de gik efter hans Rolex til 11k £.

Så man skal heller ikke være naiv.

Red bar er for f.ck up i min verden,
Der køres efter nogle værdier jeg slet ikke kan forstå, men fred med det.



Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk


Tja.. Det ved jeg nu ikke, hvis det rygtes ude i byen at der X dato samles X personer med X værdifulde ure på X lokation, så kan man jo godt forestille sig det værste, ikke nødvendigvis når man er til eventet, men hvis man går derfra. Generelt mener jeg ikke, at man skal gå rundt og være bange i hver dagen, men man kan jo godt tage sine forholdsregler alligevel :) 

Jeg ved ikke hvad dette er for værdier, så måske du kan uddybe?
Svar
#6
Savner sku den grill hygge vi fik skabt for snart mange år siden :-) - den må vi få skabt igen.

Der har altid været GTG, men de sidste mange år er de blevet ændret til mere udvalgte personer, hvilket er helt fint, da man selv bestemmer hvem man vil invitere hjem. Mit sidste var i en vinbar, som var total hygge og uformelt.

Mht. RedBar, så bliver det for mig lidt for meget klub, hvilket bare ikke passer til mig.

Jeg er mere til en pølse på grille og tabte ure på fliserne :-)
Svar
#7
(21-04-2021, 07:05 PM)Appleboy Skrev: Savner sku den grill hygge vi fik skabt for snart mange år siden :-) - den må vi få skabt igen.

Der har altid været GTG, men de sidste mange år er de blevet ændret til mere udvalgte personer, hvilket er helt fint, da man selv bestemmer hvem man vil invitere hjem. Mit sidste var i en vinbar, som var total hygge og uformelt.

Mht. RedBar, så bliver det for mig lidt for meget klub, hvilket bare ikke passer til mig.

Jeg er mere til en pølse på grille og tabte ure på fliserne :-)

Jeg er egentlig åben for det hele "klub" eller ej, så kunne det bare være fedt at komme ud og "mande" den med ligesindede :)
[-]
  • Flying E
Svar
#8
(21-04-2021, 07:05 PM)Appleboy Skrev: Savner sku den grill hygge vi fik skabt for snart mange år siden :-) - den må vi få skabt igen.

Der har altid været GTG, men de sidste mange år er de blevet ændret til mere udvalgte personer, hvilket er helt fint, da man selv bestemmer hvem man vil invitere hjem. Mit sidste var i en vinbar, som var total hygge og uformelt.

Mht. RedBar, så bliver det for mig lidt for meget klub, hvilket bare ikke passer til mig.

Jeg er mere til en pølse på grille og tabte ure på fliserne :-)

Jeg har været samlet på store og små steder offenligt med pænt heavy hardware,
omgivet af mennesker i alle former og farver og der har aldrig været antydningen af problemer.

Hvis muligt kunne man sætte de GTG der er gået galt op imod dem der er gået godt world wide
på et år, og så udregne risikoen mit gæt er at den er lille, meget lille..

Min oplevelse med Red Bar skal ikke trolle tråden,
jeg kan bare sige at når man opføre sig så aparte og lyver over for mig,
ja så bliver jeg ikke en del af fan klubben og det lever begge parter fint med er jeg sikker på.

Helt enig Torben, det var tider Icon_blink Icon_party
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#9
Vi skal bare have en coronafri gårdhave:

http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=73833

/Bjørn
[-]
  • Larsb, Stensbjerg
Svar
#10
Jeg nyder at være sammen med andre urtosser til GTG.

Om det er til RedBar eller privat betyder ikke noget.

Begge er hyggeligt.

Jeg har kun positivt at sige om RedBar
Mvh Kim 
[-]
  • En_Nissen, Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)