Hvilken japser har du på idag ?
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Seiko 5 SNKL41J1 på brunt læder

Elegance til lidt under 1.500kr incl. tilkøb af rem


İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Årh den der GS skive er altså smuk og solskin klæder den bare så godt Icon_hjerte
[-]
  • KOP
Svar
Så blev det Silverback tid og vil være det de næste par dage.

İmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • MichaelA, pbr
Svar
Photo 
Et af mine favorit vintage Seiko ure fra '71 - 6139-6012 aka. "Bruce Lee"

İmage
Svar
Den "Bruce Lee" (som jeg egentlig havde glemt hed sådan) er så flot. Første automatik med chronograf.
Havde selv et, som jeg købte i Italien. Desværre gik det ikke så godt, så det blev returneret.
Det fortryder jeg egentlig lidt. Måske det kunne have været ordnet her i landet.
Den blå farve og lænken var helt noget særligt.
/
Kristen
[-]
  • Flying E
Svar
Silverback İmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Reno
Svar
(12-03-2021, 04:05 PM)khbk Skrev: Den "Bruce Lee" (som jeg egentlig havde glemt hed sådan) er så flot. Første automatik med chronograf.
Havde selv et, som jeg købte i Italien. Desværre gik det ikke så godt, så det blev returneret.
Det fortryder jeg egentlig lidt. Måske det kunne have været ordnet her i landet.
Den blå farve og lænken var helt noget særligt.
/
Kristen

Du har helt ret, især de dials Seiko lavede i den periode er helt exceptionelle når lyset fanger dem i den helt rigtige vinkel.

Ligeledes samme kaliber 6139 "Pogue" med gul dial er super flot.   Icon_e_biggrin1

Ja det var ellers ærgerlig ikke at prøve kræfter med uret herhjemme. 

De er en fryd for øjet og kan, for det meste, stadig fås til en overkommelig pris.

/Lasse
Svar
İmage
[-]
  • JJG, Stensbjerg
Svar
Stadig dette, nu dog med Crafter Blue rem:

İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)