Et Seiko og to Seikøer
#11
(08-12-2018, 03:42 PM)Stensbjerg Skrev: Et spørgsmål herfra Michael.

Holder du regnskab over hvad din ur hobby koster/har kostet,
Når du lande nye og sender andre afsted igen?
Mon ikke han har lavet en fornuftig aftale med Claus, det er da og håbe.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#12
(08-12-2018, 03:42 PM)Stensbjerg Skrev: Et spørgsmål herfra Michael.

Holder du regnskab over hvad din ur hobby koster/har kostet,
Når du lande nye og sender andre afsted igen?

Uha det var en farligt spørgsmål  Icon_head

Helst ikke og jeg ved godt at der er tale om til tider store tab, men det er en del af gamet for mig og jeg tager det med.

Ikke at jeg har behov for at "smide" penge væk, men det er sådan at jeg ikke har kørekort eller bil, grundet at jeg er total natteblind, så lysten til en bil er der, men det er bare ikke blevet til noget og kunne slet ikke forestille mig at køre kun om dagen...sådan er det og så bruger jeg nogle af de penge i andre taber i forbindelse med køb og vedligeholdelse af et motorkøretøj til min hobby med ure.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#13
Ok så intet regnskab men et valg
om at hobbyen koster. Icon_cool

Mens dig og fruen tager cyklen. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#14
(08-12-2018, 04:32 PM)Henrik A Skrev:
(08-12-2018, 03:42 PM)Stensbjerg Skrev: Et spørgsmål herfra Michael.

Holder du regnskab over hvad din ur hobby koster/har kostet,
Når du lande nye og sender andre afsted igen?
Mon ikke han har lavet en fornuftig aftale med Claus, det er da og håbe.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Selv om jeg selvfølgelig har et minus med fordel til Claus, så har jeg det godt med de handler vi laver og bliver altid retfærdig behandlet, men kunne så heller aldrig finde på at skambyde de ure Claus sælger, hvor vi altid finder en god løsning.

Jeg er gennem tiden også blevet super retfærdig behandlet når der har været en sjælden gang noget med et ur, hvor det har kostet Claus penge til rep. af uret. så vi har et fint sammenarbejde og nyder de mange ure.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Henrik A, HG
Svar
#15
Jeg har handlet med Claus mange gange.

Altid god service.
Mvh Kim 
Svar
#16
(08-12-2018, 05:22 PM)Stensbjerg Skrev: Ok så intet regnskab men et valg
om at hobbyen koster.  Icon_cool

Mens dig og fruen tager cyklen. Icon_blink

Vi tager ofte de offentlige transportmidler eller en taxa, men det bliver da også til en masse el-cykel   Icon_blink

Jeg hader virkelig og køre med i bil rundt på vores veje og må indrømme at det giver nogle begrænsninger, men har meget svært ved at forstå de afgifter der er på biler og så det vejnet vi har her i landet, hvor der jo stort set ikke er plads og folk ligger helt oppe i røven af hinanden. At en bil skal koste så meget er mig ubegribelig og med den korte levetid er det vel nogenlunde den dårligste forretning i livet ??
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • millan renatus
Svar
#17
(08-12-2018, 05:26 PM)Miwes Skrev: Selv om jeg selvfølgelig har et minus med fordel til Claus, så har jeg det godt med de handler vi laver og bliver altid retfærdig behandlet, men kunne så heller aldrig finde på at skambyde de ure Claus sælger, hvor vi altid finder en god løsning.

Jeg er gennem tiden også blevet super retfærdig behandlet når der har været en sjælden gang noget med et ur, hvor det har kostet Claus penge til rep. af uret. så vi har et fint sammenarbejde og nyder de mange ure.


Claus er en goodguy ingen tvivl om det.
Jeg holder meget af at handle med Claus, selvom jeg på INGEN måde kommer i nærheden af dine mange handler med ham.


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • Miwes
Svar
#18
(08-12-2018, 05:31 PM)Miwes Skrev: Jeg hader virkelig og køre med i bil rundt på vores veje og må indrømme at det giver nogle begrænsninger, men har meget svært ved at forstå de afgifter der er på biler og så det vejnet vi har her i landet, hvor der jo stort set ikke er plads og folk ligger helt oppe i røven af hinanden. At en bil skal koste så meget er mig ubegribelig og med den korte levetid er det vel nogenlunde den dårligste forretning i livet ??

Ur interessen deler vi,
Synspunkter omkring biler, vejnet og offentlige transport midler 
der er vi ikke enige i samme grad, men det er fair nok. Icon_cool 

Det vigtigste er at du køre urene som du lyster
Og handler med dem/ham som du er tryg ved. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#19
Det er helt fint og fred være med det  Icon_rygklap

Selv om jeg nok er lidt ekstrem med de mange ure og hurtige skift, så nyder jeg at følge jer alle herinde med de valg og super skønne ure i vælger på jeres rejse.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#20
(08-12-2018, 05:31 PM)Miwes Skrev: Vi tager ofte de offentlige transportmidler eller en taxa, men det bliver da også til en masse el-cykel   Icon_blink

El cykel er nu heller ikke gratis. Min seneste anskaffelse + nye udstyr kostede mig i omegnen af et Parmigiani Kalpa XL.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)