Breitling Avenger Blackbird 44
SÅ flot - jeg er vild med farvekombinationen - stort tillykke!
Svar
(20-06-2018, 07:56 PM)Miwes Skrev:
(20-06-2018, 07:52 PM)Michael F Skrev: Hvis du er i gang med at trappe ned, så vil jeg da gerne lige høre dine fif  Icon_lol

Icon_lol   Icon_Up

Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1  Tænkte faktisk det samme ! 

Men det er dig vel undt, Michael - især fordi du er så god til at dele din fascination med os gennem dine posts og videoer !!  Icon_Up Icon_Up

Tillykke med Breitlingen - det er et vildt flot ur og står super flot i sort !!  Icon_flag Icon_flag
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
Mange tak for jeres venlige måde at være på Icon_Up

jeg skulle jo egentlig holde en lille pause...indrømmet Icon_flov

Men det er altså lidt svært og holde sig i skinnet og man bliver jo let fristet Icon_lol

men jeg lover.....bla. bla. osv osv. Icon_blink

jeg vil dog ændre på følgende mønster, hvor jeg har været slem til at samle til huse og så sende en ordentlig stak videre, men nu holde mig til lidt færre ure, men så lidt bedre udgaver og deraf lidt højere pris niveau.

God sommer til jer alle Icon_cool
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Tilykke med uret. Jeg er glad for, at du kun har trappet ned og ikke stoppet, for dine videoer er så gode.

PS. Jeg kan især godt lide, at et ur på 44mm er lille Icon_rul Icon_rul Icon_rul
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Som ofte en lille tur til stranden med kamera og så skulle man da helst lige skyde et par billeder af sit ur...dette billede er nu wallpaper på min 21:9 skærm

İmage

[-]
  • MichaelA
Svar
Det er altså (endnu) et rigtig flot ur du har fået dig der Icon_Up
Svar
(24-06-2018, 03:46 PM)MichaelA Skrev: Det er altså (endnu) et rigtig flot ur du har fået dig der  Icon_Up

Tak  Icon_Up

Jeg er så vild med farven på uret og specielt farven på kassen er så fed Icon_not

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)