Of course you should have a full set>>>>
#1
that was Moser's reply when I ask for a missing hangtag to my watch. A few days later there was 2 of them in my mailbox.

I just love this kind of customer service.

İmage
Svar
#2
Icon_not Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#3
Perfection in every way!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#4
Og sådan fødes kundetilfredshed. Elsker den slags.

...uret er heller ikke helt ringe ;-)

Claus

[-]
  • Stensbjerg
Svar
#5
Super service. Det eneste firma jeg har oplevet noget lign. fra er Sinn.
Svar
#6
(26-11-2017, 10:33 AM)KimT Skrev: Super service. Det eneste firma jeg har oplevet noget lign. fra er Sinn.

Ja, der er high end mærker der endnu ikke ved at var der ikke kunder var der ikke salg.
Ganske utroligt når man tænker (også i Jockes eksempel) hvor lidt der skal til for at have en glad kunde.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#7
Hade samma fråga gått till Rolex hade man inte fått ett svar.

Hade man fått svar så hade det blivit: Ha, ha, och sedan finner vi de på Ebay? Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
[-]
  • KlausM
Svar
#8
(26-11-2017, 10:26 AM)cfnissen Skrev: Og sådan fødes kundetilfredshed. Elsker den slags.

...uret er heller ikke helt ringe ;-)

Claus

Jeg er crazy med din jysk coolness Claus   Icon_cool
Nej uret er bestemt heller ikke helt ringe.  Icon_e_biggrin1 Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#9
Haha. Godt at høre at jeg givet dig et søndags-smil :-j

Det er jo ikke så svært det hele. Et lækkert, underspillet ur tilsat en knivspids god service.


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Stensbjerg
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)