Unboxing Crepas Scuba 500
Så ankom uret

İmage
..
İmage

Så skal der hygges

İmage
..
İmage

..

İmage

..
En masse remme fulgte med

İmage
..
İmage
..
İmage
..
İmage
..
İmage
..
İmage
..

İmage

.

İmage

Hvad synes I? Hvad passer bedst på??
Svar
Uret er simpelthen toplækkert Icon_Up

Rent retro look, både mht kasse form og rem Icon_diver
Svar
İmage

Godkendt lumen

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Tillykke med uret og super du kan skifte mellem alle de remme Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • runzuk5
Svar
Tak Michael. Ja det er fedt med de remme...
Svar
İmage

Kører bare derud af med et status på 0 sek efter 12 timer

Svar
Du er meget heldigt, Rune.
Så vidt jeg husker, er alle dine armbåndsure præcise indenfor en sekund eller to per døgn - og så fra fabrikken af...
Og så uden yderligere justeringer, jeg formoder. Er ret sikker på at du ville have billeddokumenteret processen hvis du kunne selv gangjustere urværket.
Og så siger jeg ikke engang "usandsynligt" før du har fortalt hvad du gør for at opnå dette forbløffende resultat.
Jeg har arbejdet med mine Rolex dykkere for at få dem gå indenfor 1 - 1,5 sek per døgn men at få tre ure justeret derhen har krævet at jeg selv har R-justeringsnøglen og kan gøre det + at en af mine gode kammerater er urmager (som oveni købet har arbejdet årsvis hos Rolex AD) + masser af tid og tålmodighed (= lade uret gå et - par uger efter hver justering før mere indgreb).

Men når det er sagt, synes jeg også at den her Crepas ser absolut godt ud - og det med hvilken som helst af de forskellige remmer / lænke.

Og så spørgsmålet; hvad har dit nyt ur kostet ?

Vh. John

(10-11-2017, 11:57 PM)runzuk5 Skrev: İmage

Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
(11-11-2017, 09:53 AM)TioMalo Skrev: Du er meget heldigt, Rune.
Så vidt jeg husker, er alle dine armbåndsure præcise indenfor en sekund eller to per døgn - og så fra fabrikken af...
Og så uden yderligere justeringer, jeg formoder. Er ret sikker på at du ville have billeddokumenteret processen hvis du kunne selv gangjustere urværket.
Og så siger jeg ikke engang "usandsynligt" før du har fortalt hvad du gør for at opnå dette forbløffende resultat.
Jeg har arbejdet med mine Rolex dykkere for at få dem gå indenfor 1 - 1,5 sek per døgn men at få tre ure justeret derhen har krævet at jeg selv har R-justeringsnøglen og kan gøre det + at en af mine gode kammerater er urmager (som oveni købet har arbejdet årsvis hos Rolex AD) + masser af tid og tålmodighed (= lade uret gå et - par uger efter hver justering før mere indgreb).

Men når det er sagt, synes jeg også at den her Crepas ser absolut godt ud - og det med hvilken som helst af de forskellige remmer / lænke.

Vh. John

Jeg kan fortælle at du husker forkert mht at alle mine ure har været tæt på 0 sek pr døgn.
Eksempelvis ramte mit sidste ur, Steinhart B uhr Unitas 6497, + 9 sek pr døgn. Der har været mange ure forbi. Dem som har ligget tættest på 0 sek pr døgn har været ure med ETA 2824 i standard udgave. Jeg ved ikke om jeg har været heldig. Nogle gange har de været justeret perfekt ab fabrik. Andre gange skulle de forbi Halse i Horsens Eksempelvis mit tidligere Oris Chrono Prodiver 51 mm.
Crepas ramte +1 sek pr døgn Men det er også justeret af Halse.

Jeg måler ca hver anden time. Undtaget om natten Omkring 14 dage i træk. Har data på samtlige ure jeg har haft

Prisen er 7000 kr

Svar
Fedt ur  Icon_Up
Mvh Kim 
[-]
  • runzuk5
Svar
(11-11-2017, 09:53 AM)TioMalo Skrev: Du er meget heldigt, Rune.

Vh. John

Mange af urene har Rune købt af mig, og de bliver ofte justeret hos Halse før salg. Dog ikke hvis de er helt nye. Crepas har Peter Halse netop justeret da det ellers tabte 10 sekunder i døgnet.
[-]
  • runzuk5
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)