Facebook siden urtosser - at blive medlem
Hey

Er der nogen moderatorer eller andet fra facebook siden "urtosser" herinde?

Jeg ville egentligt gerne oprette en annonce derinde, men jeg har ikke en facebook profil. Jeg kan så læse at man skal have haft en profil i 6 måneder, før man kan oprette en annonce. Kan den regel afviges på en eller anden måde?

For jeg ønsker ikke at oprette en facebook profil, hvis jeg alligevel ikke kan få lov at oprette en annonce derinde.

Hvis tråden er postet i det forkerte underforum, så må den gerne flyttes  Icon_smil
Svar
Do not !

https://www.computerworld.dk/art/114718/...nd-du-tror

Vh. John

(07-11-2017, 01:24 PM)Michael F Skrev: Hey

Jeg ville egentligt gerne oprette en annonce derinde, men jeg har ikke en facebook profil. Jeg kan så læse at man skal have haft en profil i 6 måneder, før man kan oprette en annonce. Kan den regel afviges på en eller anden måde?

For jeg ønsker ikke at oprette en facebook profil, hvis jeg alligevel ikke kan få lov at oprette en annonce derinde.

Hvis tråden er postet i det forkerte underforum, så må den gerne flyttes  Icon_smil
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
(08-11-2017, 09:02 AM)TioMalo Skrev: Do not !

https://www.computerworld.dk/art/114718/...nd-du-tror

Vh. John

Jah... om det er et brugbart svar, ved jeg ikke  Icon_e_biggrin1
Svar
FB er djævlens værk! Icon_e_surprised hahaha.

[-]
  • Michael F
Svar

Hvis jeg var dig ville jeg oprette en lille profil med 1 billede. Du behøver ikke skrive meget. Og hvis du ikke oplyser nogen om den, er der ikke en masse, som pludselig vil være venner med dig. Desuden er der fordelen at du kan se nogen ting derinde du nok synes er sjove.

Og så vent de 6 måneder med annoncen. I mellemtiden sæt annonce ind herinde og måske den blå avis.
Svar
Der findes næppe noget sjovt på Facebook  Icon_e_biggrin1

Men på Vintageure, der er det jo mest meget dyre og ældre ure som er til salg.
Svar
Hvad ur er det ?
Svar
En Longines Legend Diver med dato
Svar
Det passer perfekt i det segment vintageure.dk henvender sig til.

Enig, navnet kan være lidt misledende, men salgssiden er for alle gode ure. Der hvor man vil ramme lidt forkert IMHO er hvis man begynder at ligge modeure (læs: Boss, Armani, Diesel m.v.) op.

Dit Longines passer 100% ind.
Svar
(08-11-2017, 03:55 PM)KimT Skrev: Det passer perfekt i det segment vintageure.dk henvender sig til.

Enig, navnet kan være lidt misledende, men salgssiden er for alle gode ure. Der hvor man vil ramme lidt forkert IMHO er hvis man begynder at ligge modeure (læs: Boss, Armani, Diesel m.v.) op.

Dit Longines passer 100% ind.

Ok, synes bare at de ure som var derinde, var i en noget højere pris klasse
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)