Oris Movember Edition
Så er der nyt på vej fra Oris. Ser godt ud !

https://www.oris.ch/watch/oris-movember-...084-set-ls
Svar
Lidt for meget hipster over konceptet til mig men selve uret er cool nok  Icon_cool
Så dog hellere et af de gamle store Oris som jeg har overvejet igen,
Men tror ikke jeg når i mål.  Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Uret er fedt nok.. Men ja konceptet er heller ikke lige mig.. Remmen ser fed ud, men den detalje ville gøre at jeg ikke gad bruge den..

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Svar
Jeg synes konceptet er alletiders, eller i det mindste bevæggrunden bag. Men det er nok fordi det er noget der ligger mit hjerte nært.

Mht. Movember fonden, så havde vi en repræsentant derfra med da vi kørte Gentleman's Ride for et par uger siden og han fortalte en masse interessante ting. F.eks hvorledes deres indsamlede midler blev brugt/fordelt og her var det interessant at få sat tal på hvor meget der blev samlet ind og dermed videreformidlet til kræftforskning. Det var virkelig høje beløb der var investeret i bare danske (kræft) projekter, også betydeligt mere end der var indsamlet i samme område.

Årsagen til at han var med, var i øvrigt pga. et samarbejde mellem Movember Foundation og The Distinguished Gentleman's Ride om fordeling af de indsamlede midler.
Svar
Desværre for småt

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Jeg kan godt lide Oris slogan "Real watches for real people" og at deres ambassadører er folk der har bidraget med noget inden for deres område.

Jeg er på ferie et sted hvor der er masser af ur butikker og plakater med George Clooney's choice, et Speedmaster. Der er så mange gode muligheder for at få fede ambassadører til netop speedy, men alligevel putter de den i samme Clooney kasse som nespresso.

Jeg synes movember uret er fint. Remmen er lidt fjollet, fordi jeg synes det er svært at se hvad mærkerne forestiller, hvis ikke man ved det. Jeg er helt vild med, at de samarbejder og støtter noget der betyder noget i verden.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
Jeg synes at den er rigtig flot.

Jeg forstår ikke hvorfor den normale version er i 42 mm og med dato. Det devaluerer den normale version synes jeg, nu hvor den movember version er kommet.
Svar
Jeg synes rigtig godt om Oris når de laver deres ure med gode nyskabende ideer, som speciel drejekrans eller ekstra funktioner i uret, hvor her er det et ganske nydeligt ur med en af de "nye moderne" kedelige remme med kun et par syninger, jeg ved virkelig ikke hvorfor det dyrkes på snart alt efterhånden.

Oris er for mig fede dykkerure og har haft en del af dem gennem tiden, men kigger da stadig med og tak for link Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Jeg slås stadigvæk jævnligt med hvorfor jeg ikke skal købe et Oris igen  Icon_blink
Den her siger mig dog ikke noget.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)