Lad os få skilpadden ud af æsken !! :-)
Helt uventet tidligt lå der en postanvisning på en rekommanderet pakke til mig i postkassen i går, da jeg kom hjem fra arbejde - jeg var ikke helt sikker på, om jeg kunne gøre mig forhåbninger mht. hvad der var i pakken, for jeg havde ikke ventet, at et ur bestilt fra en sælger i Auckland, New Zealand for en uges tid siden allerede kunne være her !

Men det blev i særdeleshed en god weekend, der så kunne begynde således ---->

Ved posthusets åbningstid, befandt jeg mig i kø, spændt på at få pakken udleveret og på det tidspunkt ikke helt overbevist om, hvad der kunne være i den !  Icon_smil

İmage

Vel hjemme ved spisebordet, kunne jeg så tage pakken i nærmere øjesyn og begynde at åbne den !  Icon_cool

İmage

Minsandten om ikke det ligner en urboks !!  Icon_Up

İmage

Jo da og der står "Seiko" på den ............ her begynder jeg mentalt at klappe i hænderne !!  Icon_party

İmage

İmage

Whow, den er godt emballeret - dejligt !!  Icon_smil

İmage

İmage

Og det er så her, at mit mundvand begynder at løbe !!  Icon_drool

İmage

Arabisk / engelsk ugedags angivelse - det har jeg ikke set før !! (men det bliver erstattet af det Kanji ugedags hjul, jeg har bestilt fra Yobokies sammen med lollipop sekundviser, fladt safirglas og coin edge bezel)  Icon_e_surprised

İmage

Så fik vi lidt styr på kransen, trukket uret op, stillet dato og tid !!  Icon_flag

İmage

Jeg er fuldstændig vild med Pepsi farverne i kombination med den matsorte skive - den er lige i øjet imho !! Lidt farver på, men alligevel diskret og slet slet ikke så farvestrålende, som f.eks. PADI modellen, der i mine øjne er flot, men så farvestrålende, at man bliver træt af den.  Icon_hjerte

İmage

Den medfølgende silikone/gummerem er i forhold til f.eks. de tidligere SKX modellers stive remme, utrolig blød og behagelig at have på - men jeg glæder mig alligevel til at den Strapcode Super Oyster lænke, som jeg har bestilt ankommer !! Jeg er nu engang bedst til ure på lænke !!  Icon_not

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tillykke med det nye ur og forstår godt du er vild med design og farver på den Seiko Icon_flag Icon_flag Icon_not
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • pbr
Svar
Jeg er helt vild med padder.

Icon_not
Mvh Kim 
[-]
  • Claus Tukjær, pbr
Svar
Det ser sgu godt ud Icon_Up
Mvh
Morten
[-]
  • pbr
Svar
Tillykke med et SUPER Seiko  Icon_flag
Der bare emner af alt det så der gør Seiko great  Icon_Up

Ja jeg er farvet men vis mig lige et mærke der gør det samme,
I den kvalitet i den bredde til de penge.  Icon_not
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr
Svar
Så kom der endelig en pakke fra Strapcode til mig med en Super Oyster 316 Stainless lænke med et spænde med "Ratchet Dive Clasp" - meningen med det navn vil fremgå af de følgende billeder  Icon_smil

Selvom den medfølgende silikone/gummirem er lysår mere komfortabel end de gamle stive gummiremme fra f.eks. SKX*** serien, så er jeg altså bare mest til lænke, både i forhold til udseende og komfort, når vi taler om ure. Men det er naturligvis en helt individuel præference, som andre kan være uenig i - og det er også fint !! Nu har jeg i hvert fald begge dele og kan skifte, hvis jeg føler behov  Icon_e_biggrin1

Jeg er meget positivt overrasket (forkert ord, idet jeg før har købt fra Strapcode og det har været det samme) over kvaliteten af lænken - både når det gælder materiale, forarbejdning og kvalitetsfølelse !!  Icon_party

Her kommer så en lille billedføljeton - alle billeder er taget med iPhone 7+:

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Avantismo, JJG, runzuk5
Svar
Super lækker lænke. Med det fede spænde. Sådan

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • pbr
Svar
Ser godt ud Peter.  Icon_not
Mvh Kim 
[-]
  • pbr
Svar
Lænken passer rigtig godt til uret :-)

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
[-]
  • pbr
Svar
Hvad kommer vægten op i med stållænken?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)