Hjælp til valg af SEIKO "beater" og sted at handle
Jeg har købt et par ure hos monsterwatches.nl og han kan anbefales. Det skx007 jeg købte fik jeg ham til at sætte safirglas i.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk

Det ene ur fik jeg en af hans natoremme med til, den er bedre end gennemsnittet.

Svar
(05-08-2017, 09:52 AM)tg Skrev: Jeg har købt et par ure hos monsterwatches.nl og han kan anbefales. Det skx007 jeg købte fik jeg ham til at sætte safirglas i.

Det ene ur fik jeg en af hans natoremme med til, den er bedre end gennemsnittet.

Hans udvalg er supper lille, men et par lære ure er der dog. Priserne er dog langt over trådstartes budget.
Svar
Hvad med at kontakte ham her og se om,
I ikke kan få enderne til at mødes jeg skal pointere at jeg ikke kender sælger.
http://www.dba.dk/dykkerur-seiko-skx007-...036159860/

Ellers er der flere andre muligheder derinde.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
En søgning på eBay giver også mange muligheder - er sælger udenfor EU, så læg ca 35% oveni prisen !

SKX007 eller andre modeller i denne serie, er ikke svære at få fat på ! Jeg har købt mange ure på eBay og har sjældent stødt på problemer - det er bare med at kaste sig ud i det og købe fra én af de mange sælgere derinde, der har gode feedbacks !

F.eks. har jeg lige bestilt en SRP779J1 fra en sælger i Auckland, New Zealand hvor prisen var godt 1.500 kr. + under 100 kr i forsendelse, hvortil man så skal lægge de 35% til købssummen på 1.500 kr. i told og moms. 

Hvor svært kan det være .............. ??
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(05-08-2017, 05:08 PM)Stensbjerg Skrev: Hvad med at kontakte ham her og se om,

List pudsigt. Vil ikke sende og vil kun modtage mobilepay. Ikke kontanter  Icon_e_confused
[-]
  • runzuk5
Svar
(05-08-2017, 08:33 PM)stenstrupigen Skrev:
(05-08-2017, 05:08 PM)Stensbjerg Skrev: Hvad med at kontakte ham her og se om,

List pudsigt. Vil ikke sende og vil kun modtage mobilepay. Ikke kontanter  Icon_e_confused

Vel meget normalt! - der findes ikke mange banker mere, hvor der kan hæves og sættes penge ind, så hvorfor bruge tid på det hvis man skal bruge pengene til en anden overførsel. Og med PostNord har jeg også næsten droppet at sende..... Har lige modtaget en rem i går, sendt med PostNord fra KBH til KBH den 17. juli.
[-]
  • Stoffer
Svar
Men kan jo sende expres og så skal køber betale forsendelsesomkostninger. Jge har sendt 5 pakker på den måde og der går 1 dag, så er uret fremme. Mest af alt bruger jeg GLS. Det tager 2 dage til kr. 60,- med track&trace.  Men det kommer jo an på hvor stor chance man ønsker sig for at sælge.
Svar
Mange tak for de mange svar.

Jeg endte med at købe et SKX007J fra hollænderen. Jeg blev simpelthen mere og mere vild med det jo mere jeg så på det. Så nu venter jeg spændt på at modtage det. Det gik lidt over budgettet, så det kan være, at jeg kommer til at holde det som et "pænere" ur - og så skal jeg så have fat i en anden beater. Det kan så godt være, at det bliver et eller andet quarts.
[-]
  • pbr
Svar
Du er nu hooked på det med ure  Icon_cool
Trøst dig med at det ikke er sidste gang interessen går over budget. Icon_Up

Tillykke med uret.   Icon_flag
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Nu venter jeg bare på at få uret fra Holland. Jer der har handlet i Holland før: Hvor lang tid plejer der at gå før varen er i Danmark? Kan se, at den skulle blive sendt med DPD i morgen.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)