Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Sidder og kigger på Tour tv2 og nyder den spændende etape her søndag og kigger af og til på min skønne dykker og den smukke blå skive.
Duften ude fra køkkenet hvor min skønne hustru står og laver lækkert mad i bedste Tai-stil og den krydrede duft kommer ind gennem stuen.....er livet ikke bare skønt
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Svar: 378
Tråde: 33
Modtaget Likes: 309 i 218 svar
Givet Likes: 710
(16-07-2017, 05:11 PM)Miwes Skrev: Sidder og kigger på Tour tv2 og nyder den spændende etape her søndag og kigger af og til på min skønne dykker og den smukke blå skive.
Duften ude fra køkkenet hvor min skønne hustru står og laver lækkert mad i bedste Tai-stil og den krydrede duft kommer ind gennem stuen.....er livet ikke bare skønt
Verdensklasse Michael
Sent from my iPhone using Tapatalk
•
Det er da utroligt at man får sådan en betjening og den må da lige med i denne tråd.
Jeg har altid den udfordring at mine remme skal lige være lidt længere og til min nye dykker var remmen bare ikke lang nok og lidt ærgerligt hvor den nu havde røde syninger der passede fint til skiven.
Talte med min faste ur-leverandør omkring en længere rem med røde syninger....det kunne Claus vist nok godt løse for mig, men jeg ville høre nærmere. Ca. en time efter vi havde talt i telefonen lå der en rem fra Heroic 18 i min postkasse og Claus havde været forbi med rem og spænde...det er da klasse service.
Tusind tak