Diverse Portugiser
#11
Har du kigget på den klassiske Portugiser ref. 3714 ? Den er 40 mm og vel nok blandt IWC's bedst sælgende ure:
JK
İmage
Svar
#12
Ja, den har jeg kigget lidt på, men jeg er opsat på et in-house værk Icon_smil
Svar
#13
Hey Mads

Jeg havde heller ikke betalt merprisen for en 5007'er....

Jeg har har/haft alle 3 varianter med 7 dages værket: BP, BI + Portugiese og dem går man aldrig fejl af!

Sidste Portugiese var en rødgulds variant af 5001'eren med lys skive - FEDT ur som kun blev byttet væk da jeg ikke fik gået med den efter Dornbluth i rose guld kom hjem!

Her et billede eller to....

Vh. Jon

İmage
İmage
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#14
Hej Jon,

Den er bare lækker i rødguld! Icon_smil

Nu har jeg jo prøvet din Dornbluth - hvordan vil du sammenligne de to i størrelsen?


/Mads
Svar
#15
(28-11-2016, 09:42 AM)MadsA Skrev: Hej Jon,

Den er bare lækker i rødguld!  Icon_smil

Nu har jeg jo prøvet din Dornbluth - hvordan vil du sammenligne de to i størrelsen?


/Mads

Jeg vil mene at de er meget a la same size...

Samme tykkelse - samme bredde - samme store vindue til skiven = tynd kant!

- Måske IWC'en føles minimal mindre da den er lidt mere "gnidret" grundet at den har sub dials samt mindre tal end (min variant af)Dornbluth'en...

Jeg skal se om jeg har et billede af dem begge i samme skud....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#16
Det ville være fedt! Icon_smil
Svar
#17
Det eneste jeg har af dem sammen er desværre et elendigt gruppe billede af nogle af klokkerne jeg havde hjemme på det tidspunkt...

Og vinklen samt afstanden til mobilen(kameraet) snyder helt sikkert mht. at kunne sætte størrelserne op mod hinanden....

Vh. Jon

İmage
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#18
Der er ikke andet for, end at komme ind og prøve dem på Icon_smil

Nu blev jeg jo selvfølgelig lidt optaget af Dornblüth igen, da du hev det billede frem Icon_drool


/Mads
Svar
#19
(29-11-2016, 08:29 AM)MadsA Skrev: Der er ikke andet for, end at komme ind og prøve dem på  Icon_smil

Nu blev jeg jo selvfølgelig lidt optaget af Dornblüth igen, da du hev det billede frem  Icon_drool


/Mads

Vi kan mødes igen i det nye år når Dornbluth nummer 3 kommer hjem...  Icon_Up

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#20
Hvornår er ETA på den?
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)