Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
Tak for de mange gode og inspirerende reaktioner på min, Rem Farvelade"
Claus viste gode eksempler, bl.a. hvor han er gået fra "gummi til læder".
Jeg er jo ganske uvant med dette, og er først nu "begyndt på gummi", og så er man jo på den sikre side
Ellers kan anvendes et jysk mundheld: "Gå'et gal, så gywter wi os"
I hvert fald er jeg pirket betydeligt ud af den firkantede holdning, at det skal være originalt (for enhver pris).
Larsb har ramt hovedet på sømmet, hvad angår den hvide rem: Anvendelig; men med et "Swatch-look", der nok bør reserveres til ure af dette mærke.
Den røde rem har "gjort et eller andet ved mig", som gør, at jeg ikke blot umiddelbart kan forkaste den, jfr: dagens ur
Lænken er jo det sikre valg; men ifølge eksperimentets karakter også lidt kedelig, forudsigelig - men bevars' aldeles anstændig
Visuelt er den sorte rem IMO vistnok(?) meget tilforladelig og lige for.
I hvert fald så nærliggende, at jeg vil prøve en sort læderrem, evt. med røde stikninger eller rødt mellemlæg.
Med venlig hilsen - Geodoc
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg er ikke så meget til de gummiremme, men den røde er nu meget fed på en "sommeragtig" måde. Mine favoritter til dette ur er lænke eller en sort nato, men det er godt at se du forlader din komfortzone lidt Torben
•
Svar: 9
Tråde: 1
Modtaget Likes: 4 i 2 svar
Givet Likes: 3
Her er lige et billede af mit Sub i spraglet sommertøj
Svar: 181
Tråde: 6
Modtaget Likes: 302 i 117 svar
Givet Likes: 1,549
Geodoc du har virkelig ramt plet med den røde tøserem, Alaska'en og den rem klæder virkelig hinanden. Har du modet tager du også en rød skjorte eller T shirt på  .
Måske skulle jeg bestille en blå rem til denne her.
•
(28-06-2016, 06:38 PM)PHO Skrev: Geodoc du har virkelig ramt plet med den røde tøserem, Alaska'en og den rem klæder virkelig hinanden. Har du modet tager du også en rød skjorte eller T shirt på .

Netop BA, har altid optaget og "forvirret" mig. Når jeg havde lyst til at se den fantastiske blå farve på indeks og visere....
... så så de sorte ud.
Når jeg så vred uret i en eller anden vinkel i forhold til sol, eller lyskilde - så var farven der!
Det er min oplevelse, at den enestående blå farve på BA er en "foræring, når øjeblikket fanger den"; men at den ikke entydigt kan opfattes som blå.
På den anden side - for ca. 120 kr. kan et forsøg med en blå rem næppe gå helt galt. Claus har jo vist vejen.
Men, men, men - Hold da op  Siden trådens begyndelse, er jeg ramlet ind i en "stribe" grænseoverskridende udfordringer.
både gummi, lænker, rød rem samt forslag om en rød poloshirt... og nu en Selfie

Jeg erkender blankt, at selfie-disciplinen skal øves noget mere; men det er altså kun anden gang
Omega-cap'en føjer sig naturligt(?) ind i "det røde ensemble".
Forleden dag kørte jeg med åben kaleche, bag en studentervogn. - De glade studenter skrålede, at den eneste rigtige farve på en hue er RØD.

Det vakte en del moro, da jeg skiftede fra den sædvanlige MINI-cap til den røde Omega-cap. Skiftet udløste mange
Svar: 181
Tråde: 6
Modtaget Likes: 302 i 117 svar
Givet Likes: 1,549
Godt du tog udfordringen op Geodoc, for alle må da kunne se, du nu har skabt moden denne sommer.
•
Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
(28-06-2016, 08:06 PM)Geodoc Skrev: (28-06-2016, 06:38 PM)PHO Skrev: Geodoc du har virkelig ramt plet med den røde tøserem, Alaska'en og den rem klæder virkelig hinanden. Har du modet tager du også en rød skjorte eller T shirt på .
Netop BA, har altid optaget og "forvirret" mig. Når jeg havde lyst til at se den fantastiske blå farve på indeks og visere....
... så så de sorte ud.
Når jeg så vred uret i en eller anden vinkel i forhold til sol, eller lyskilde - så var farven der!
Det er min oplevelse, at den enestående blå farve på BA er en "foræring, når øjeblikket fanger den"; men at den ikke entydigt kan opfattes som blå.
På den anden side - for ca. 120 kr. kan et forsøg med en blå rem næppe gå helt galt. Claus har jo vist vejen.
Men, men, men - Hold da op Siden trådens begyndelse, er jeg ramlet ind i en "stribe" grænseoverskridende udfordringer.
både gummi, lænker, rød rem samt forslag om en rød poloshirt... og nu en Selfie
Jeg erkender blankt, at selfie-disciplinen skal øves noget mere; men det er altså kun anden gang
Omega-cap'en føjer sig naturligt(?) ind i "det røde ensemble".
Forleden dag kørte jeg med åben kaleche, bag en studentervogn. - De glade studenter skrålede, at den eneste rigtige farve på en hue er RØD.
Det vakte en del moro, da jeg skiftede fra den sædvanlige MINI-cap til den røde Omega-cap. Skiftet udløste mange
Hahaha, fantastisk!!
Det er så hårdt at køre et helt rødt sæt. Vi mangler bare at Mini'en også var rød for at kunne stemple: Komplet sæt :D
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•
(28-06-2016, 10:34 PM)phrede Skrev: Det er så hårdt at køre et helt rødt sæt. Vi mangler bare at Mini'en også var rød for at kunne stemple: Komplet sæt :D
N E T O P - M O D T A G E T
FRA: Prinsessens Residens

Hvilket hermed er foranstaltet
(28-06-2016, 02:20 PM)henriksen41 Skrev: Her er lige et billede af mit Sub i spraglet sommertøj

SUPER - Lad os bare få så meget "farvelade" på "Rem paletten" som muligt - Keep'em comming
Jeg forsøgte selv, at bestille en stribet NATO; men i mere forsigtig stil, nemlig som tricoloren: Rød, hvid & marine.
Men jeg kan jo godt se, at en "multi-stribet" sagtens kan gå an
•
Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•
|