Svar: 11
Tråde: 3
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 4
Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
(20-06-2016, 02:59 PM)KimT Skrev: Først tak til jer alle for de pæne ord, det betyder meget når man godt ved man ikke er den bedste til at skrive
(17-06-2016, 09:29 AM)ultoman Skrev: Nu var du rundt på forskellige lokationer, hvilke af disse var det bedste? tror det jeg prøver at spørge om, er til Omega museum, om det er en "lille omvej" værd? og er beskrivelserne også på engelsk?
Det er super svært at vælge blandt de forskellige lokationer, da de hver især var en stor oplevelse. Jeg tror produktionen i Villeret var nummer et for mig, idet jeg fandt det enormt spændende at se hvorledes det foregår og så må de andre dele andenpladsen. I bund og grund var det hele en stor stor oplevelse 
For mig er museet klart et besøg værd og ja beskrivelserne er på engelsk (som det ses på billedet herunder), men en stor del af oplevelsen var fortællingen fra museumsdirektøren Petros. Så kan man på nogen måde få ham til at fortælle når man er der, giver det lige en helt ekstra dimension.

MEGA fed læsning, Kim!!! Og SUPER billeder! Godt nok heldigt at din telefon vågnede igen efter dukkert!
++
Fortalte museumsdirektøren noget om hvorfor dette Speedmaster var SÅ medtaget?
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•