Besøg hos Omega i Schweiz
(20-06-2016, 03:25 PM)jazzman Skrev: Tak for besøget hos omega, det var som at være der selv

Netop - masser af nye indtryk, der frister til nøjere undersøgelse, og mange kendte - der trænger til genoplevelse  Icon_party 

İmage
Det er helt fantastisk som de russiske kosmonauter "har talent for at flå tingene i stykker", efterfulgt af (hjerteskærende) primitive feltoperationer  Icon_scared 

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Fantastisk beretning ??.
Svar
(20-06-2016, 02:59 PM)KimT Skrev: Først tak til jer alle for de pæne ord, det betyder meget når man godt ved man ikke er den bedste til at skrive Icon_smil  

(17-06-2016, 09:29 AM)ultoman Skrev: Nu var du rundt på forskellige lokationer, hvilke af disse var det bedste? tror det jeg prøver at spørge om, er til Omega museum, om det er en "lille omvej" værd? og er beskrivelserne også på engelsk? 

Det er super svært at vælge blandt de forskellige lokationer, da de hver især var en stor oplevelse. Jeg tror produktionen i Villeret var nummer et for mig, idet jeg fandt det enormt spændende at se hvorledes det foregår og så må de andre dele andenpladsen. I bund og grund var det hele en stor stor oplevelse Icon_Up

For mig er museet klart et besøg værd og ja beskrivelserne er på engelsk (som det ses på billedet herunder), men en stor del af oplevelsen var fortællingen fra museumsdirektøren Petros. Så kan man på nogen måde få ham til at fortælle når man er der, giver det lige en helt ekstra dimension.

İmage

MEGA fed læsning, Kim!!! Og SUPER billeder! Godt nok heldigt at din telefon vågnede igen efter dukkert!

++

Fortalte museumsdirektøren noget om hvorfor dette Speedmaster var SÅ medtaget?
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)