Fup og fidus på dba - nyeste nye
Normalt så får jeg henvendelser på dba (dvs. jeg får en mail fra afsenderen, hvor vedkommende er klar til at købe og alt det der).

Nu har det åbenbart vovet pelsen lidt mere og har fået oprettet en profil (i går vel at mærke) og nu kører det show igen.

Jeg fik to private beskeder med nøjagtig samme ordlyd i løbet af kort tid.
Ud over dårlig dansk i teksten (google translate rides again) er navnet stavet forkert Icon_sign og tlf. nummer er skrevet så det ligner danske men der er enten et nummer for lidt eller for meget Icon_lol

İmage
Svar
Jeg formoder, at du skal sende det til hans datter/gamlefar/onkel i Canada, og så skal han nok betale det hele Icon_rul
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Er det ikke amerikanere som arbejder i Hviderusland og skal sende til søn/datter, der er i udvekslingsstudent Nigeria Icon_violin Icon_sign Icon_rul
Svar
Ved privatsalg vil jeg kun anbefale DBA hvis man ønsker et hurtigt salg og har brug for penge hurtigt. Desværre har det ofte konsekvens af skambud og nogle gange svindlere.
Svar
(12-06-2016, 08:53 AM)stenstrupigen Skrev: Ved privatsalg vil jeg kun anbefale DBA hvis man ønsker et hurtigt salg og har brug for penge hurtigt. Desværre har det ofte konsekvens af skambud og nogle gange svindlere.

Jeg lærte at leve med dem Icon_e_confused
Svar
Har brugt DBA meget før i tiden,
Hvis man indstiller sig på ikke at være øm skindet,
Og bruger den sunde fornuft når man evt skal mødes med folk man ikke kender.

Så mener jeg det er en udmærket platform at handle på/ud fra.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Har droppet DBA af samme grund. 30-40 af den slags beskeder om ugen, gider man ikke ret længe.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)