Ny i Panerai-land ....
#1
Hej alle

Trods mange års ur-interesse er det først nu jeg er på vej ind i Panerai-land. Jeg har fundet et nyt PAM557 på Chrono24, der sælges af Rainer Schuster. Dette giver anledning til et par spørgsmål:

Det fremgår andetsteds på siden, at Rainer er en "standup-guy" - har nogen en anden mening?

Kan se, at det nærmest er en nationalsport blandt Paneristi, at skifte remme - kan nogen anvise gode steder at købe remme - og er det et problem at anvende uoriginale remme?

På forhånd tak for jeres input.
Svar
#2
Intet problem at anvende uoriginale remme, de originale er alligevel i mit hovede, rigtig dårlige.

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#3
(15-05-2016, 11:36 AM)MS Skrev: Kan se, at det nærmest er en nationalsport blandt Paneristi, at skifte remme - kan nogen anvise gode steder at købe remme - og er det et problem at anvende uoriginale remme?

Det er absolut ikke noget problem at bruge aftermarket remme - tværtimod er det næsten et krav Icon_lol
Se evt. denne tråd for lidt inspiration http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=61801

(15-05-2016, 11:36 AM)MS Skrev: Det fremgår andetsteds på siden, at Rainer er en "standup-guy" - har nogen en anden mening?

Jeg har ikke nogen personlige erfaringer, men har hørt flere tale godt om ham Icon_smil
Svar
#4
Tak for jeres input.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)