27-02-2016, 10:26 AM
Opbevaring/transport af ure (igen)
|
27-02-2016, 11:21 AM
Jeg ved ikke helt hvad jeg skulle bruge en transportkuffert til (?).
Jeg har en håndfuld af Rolex og ligeledes en håndfuld af alt muligt andet og jeg kan ikke forestille mig at et andet menneske, urnørdt eller ej, ville være seriøst interesseret af at se dem. Hvis jeg var en samler i stedet for ejer af nogle ure, var det anderledes. Men jeg rejser en del og oftest til destinationer hvor jeg har muligheden for at dykke og jeg har altid et andet ur med mig og oftest er det Citizen Pingo i den her fantastisk æske for to ure, jeg fik fra Bjarne (My Watch) nogle år siden. Det er rart at pille ved, så polstret at ure klarer at den bliver droppet på gulvet uden at indeholdet tager skade. Desværre, den er ikke vandtæt men jeg kan ikke rigtigt fantasere mig til en situation hvor det ville være en fordel... Falder flyet over Atlanten er jeg relativt ligeglad med hvad der sker med ure - hvis jeg nu havde dem med. Lidt OT måske men i dette sammenhæng vil jeg gøre de andre rejsende opmærksomme om at hvis du har mere end to Rolex i din bagage i US customs, på vej ud eller ind, vil det evt. skabe problemer hvis det bliver optaget. Det har et eller andet med loven om mærkebeskyttede værdigenstande at gøre og de som synes det er interessant at vide, kan sikkert selv google sig til årsagen. Jeg har fået den forklaret flere gang men når det ikke er relevant for mig, har jeg lykkeligt glemt den. Mvh. John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! )
27-02-2016, 12:09 PM
27-02-2016, 12:48 PM
(27-02-2016, 12:09 PM)jk Skrev: Jeg fandt for nogle år siden denne originale IWC æske på ebay. Desværre laves de ikke længere, og de er ret svære at finde. Og den er jo fremstillet til dig (læs: perfekt match) :icon_Up) Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
27-02-2016, 08:55 PM
Til opbevaring har jeg disse:
Winder til 3 ure og skuffe til 5 ekstra Og denne Rainer til 6 ure: Sent from my iPhone using Tapatalk Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
28-02-2016, 09:08 AM
I use an old wool sock.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
28-02-2016, 09:48 AM
Sidst jeg var på ferie, så havde jeg faktisk også bare en sok i toilettasken, hvor ekstrauret lå i.
Uret overlevede fint Mvh Kim
28-02-2016, 01:37 PM
(28-02-2016, 09:48 AM)Avantismo Skrev: Sidst jeg var på ferie, så havde jeg faktisk også bare en sok i toilettasken, hvor ekstrauret lå i.A good thick pair of wool socks is a good place to hide a watch,from theives.Not many think about finding valuable things in a sock. - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
28-02-2016, 01:54 PM
Det kommer så an på, hvor man gemmer sokken.
/ Kristen |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)