7T34-7A10
#1
Jeg har den ovenstående model men værket er endnu en gang i stykker. Det holder faktisk ikke til ret meget. Hvor om alting er så har uret ret meget affektionsværdi for mig og er der nogen her som ved hvad en udskiftning af værk vil koste? Google gjorde mig ikke meget klogere, jeg fandt dog en forhandler i Tyskland af værket men han ville ikke handle med andre en urmagere.
Svar
#2
(22-02-2016, 11:24 AM)Lille Nørd Skrev: Jeg har den ovenstående model men værket er endnu en gang i stykker. Det holder faktisk ikke til ret meget. Hvor om alting er så har uret ret meget affektionsværdi for mig og er der nogen her som ved hvad en udskiftning af værk vil koste? Google gjorde mig ikke meget klogere, jeg fandt dog en forhandler i Tyskland af værket men han ville ikke handle med andre en urmagere.

Det referencenummer lyder som noget fra Seiko.
Uanset hvad, et af de bedste og billigste steder for et nyt japserurværk er Cousins i UK. Og når det er i UK (= et EU land indtil videre) er der nul pjat med moms etc. Cousins er et rigtigt stor reservedel grossist og så sender de billigt + meget hurtigt.
https://www.cousinsuk.com/  
Der findes dog andre endnu og urmagerne Lars eller P.N. kan sikkert hjælpe med linket hvis du ikke finder det du søger fra kusinerne  Icon_blink

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#3
Den eftersøgte kaliber 7T34 er ikke på lager og kan ikke bestilles hos Cousins men der er heldigvis andre muligheder  Icon_smil
P.N.
[-]
  • Smilla
Svar
#4
(22-02-2016, 02:42 PM)TioMalo Skrev:
(22-02-2016, 11:24 AM)Lille Nørd Skrev: Jeg har den ovenstående model men værket er endnu en gang i stykker. Det holder faktisk ikke til ret meget. Hvor om alting er så har uret ret meget affektionsværdi for mig og er der nogen her som ved hvad en udskiftning af værk vil koste? Google gjorde mig ikke meget klogere, jeg fandt dog en forhandler i Tyskland af værket men han ville ikke handle med andre en urmagere.

Det referencenummer lyder som noget fra Seiko.
Uanset hvad, et af de bedste og billigste steder for et nyt japserurværk er Cousins i UK. Og når det er i UK (= et EU land indtil videre) er der nul pjat med moms etc. Cousins er et rigtigt stor reservedel grossist og så sender de billigt + meget hurtigt.
https://www.cousinsuk.com/  
Der findes dog andre endnu og urmagerne Lars eller P.N. kan sikkert hjælpe med linket hvis du ikke finder det du søger fra kusinerne  Icon_blink

Mvh. John

P.N. er jeg kommet i dialog med. Og ja det er en Seiko. Tak for tippet med Cousins.

Jeg har lavet en aftale med P.N. Så for min del er det løst. Tak for hjælpen og hvor er jeg dog glad for et så rart forum hvor hjælpen er så hurtig.
[-]
  • Smilla, Stensbjerg
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)