Lidt Rolex
#1
Wink 
Hanging out

İmage

İmage

İmage

İmage

Tre på stribe

İmage

İmage

İmage

İmage
[-]
  • Vognmanden
Svar
#2
Super fede billeder, Kim !! Icon_Up Icon_flag
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#3
Alternativ fremvisning Kim men lækkert sæt du har dig der.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#4
(17-08-2015, 12:47 PM)KlausM Skrev: Alternativ fremvisning Kim men lækkert sæt du har dig der.
Mvh
Klaus
Jamen, jer er jo bare super alternativ Icon_e_biggrin1

Jeg er super glad for den trio, da det er meget behagelige ure på min arm og så i forskellige farver alt efter mit humør ;-)
Svar
#5
(17-08-2015, 12:44 PM)pbr Skrev: Super fede billeder, Kim !! Icon_Up Icon_flag
Ikke at sammenligne med dine, men jeg synes selv det er ok hæderlige billeder fra en der på ingen måde interessere sig for fotografering m.v.
Svar
#6
İmage
Svar
#7
Tre ens ure?
Svar
#8
Jep, tæt på ;-)
Svar
#9
Haha. Ville lige bidrage med en kvindekommentar :) Kan særligt godt lide den grønne (Hulk?). I øvrigt gode billeder.
Svar
#10
(17-08-2015, 03:24 PM)KimT Skrev:
(17-08-2015, 12:44 PM)pbr Skrev: Super fede billeder, Kim !!  Icon_Up  Icon_flag
Ikke at sammenligne med dine, men jeg synes selv det er ok hæderlige billeder fra en der på ingen måde interessere sig for fotografering m.v.


De er da helt klart ligeså gode som mine - fin opstilling og skarphed !! Nu ikke så beskeden !!!  Icon_smil Icon_Up Icon_Up
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)