VINTAGEURE.DK - NY SIDE & ANNONCE TILBUD
Jeg håber virkelig Thomas læser med her eller der er nogen der beretter for ham, hvad folk tænker.
Hvis det altså interessere ham...
Svar
(09-07-2015, 07:43 PM)Claus Tukjær Skrev: På samme måde kunne jeg ikke finde på at bruge Vintageures Urmagerservice, før jeg ved hvilken urmager der står bag.

Ja, et navn kunne være rart, men efter min forståelse er det ikke en med egen butik. Derimod er det en med værksted som tidligere kun har arbejdet som underleverandør for andre urmagere og som nu begynder med arbejde direkte for slutbrugere formidlet via Vintageure.dk.
Svar
Det er helt OK at have arbejdet som underleverandør for andre urmagere, men det er væsentlig at vide noget mere om hvilke urmagere (arbejdsopgaver) og hvilke erfaringer, der tilbydes. Et navn er også obligatorisk for mig.
JK
Svar
Blot lige en hurtig kommentar:
Der arbejdes på at få navn på private sælgere ligesom det var på den gamle side, men det er vel aldrig værre end at man kan skrive en mail til de respektive, og får man deres navn tilbage?

Mht urmagerservice, så udføres af Chrono.dk's urmager. Hans arbejde kan iøvrigt følges på Instagram: https://instagram.com/urmageren .
Anyway, så tror jeg at planen er at urmageren vil poste nogle 'cases' på vintageure Icon_smil
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Tak for det! Det lyder lovende.
JK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)