Tudor Snowflake - Non Date med lænke - Nyt ur
Hey,

Jeg ved ikke rigtig om indlægget burde ligge i Rolex Forum, men så må Bjarne evt. flytte det?

Jeg har side løbende med Omega/Rolex søgninger længe været på jagt efter en Snowflake Non Date!

Resultat blev en klokke fra mit fødeår - 1975! Icon_e_wink

Ref: 9401/0 - Sort
Non Date
Årstal: 1975
Original flawless skive samt visere med fed patina
Dome glass
Faded lynette
Bracelet: Original foldet i den bedste form jeg nogensinde har set en foldet lænke i!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Super flot patina Icon_cool Uret klæder dig rigtig godt i størrelsen, Jon - nice catch Icon_e_wink Nyd uret og hav en fantastisk god weekend Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Super flot patina Icon_cool Uret klæder dig rigtig godt i størrelsen, Jon - nice catch Icon_e_wink Nyd uret og hav en fantastisk god weekend Icon_e_biggrin

Takker John!

Jeg har jo lidt af hvert mht. størrelse - lige fra 35mm Omega military til Breitling SuperOcean Heritage på 46mm!

Den har jo været oppe og vende mange gange men jeg synes det er det enkelte ur der bestemmer om størrelsen holder eller ej! Icon_e_wink

Du må også have en god weekend - med DeepSea på armen eller? - Og er du stadig glad for den? Icon_cool

Vh. jon
Svar
Tillykke

Super smukt ur.

Mvh. Jon
Svar
Super lækkert...Hvor fandt du det, sidder selv og leder efter et fra samme årgang.
Svar
Du ligger i højt i den lækreste samling i mine øjne - den her øger jo bare
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det er i sandhed fine ure du nupper.

Man kan jo kun beundre den måde hvor du tilføjer det ene flotte samlerur efter det andet til din samling. Også tilgangen med at størrelse ikke er altoverskyggende og at du bruger urene (selvom der selvfølgelig også er ure du passer særlig godt på), kan jeg godt lide.

Hvordan vælger du hvad du vil have på idag. Er det ren impulsivt, hvad har jeg lyst til. Eller er der traditioner? Jeg skal ud med drengene så er det denne eller idag er komforten vigtigst så er det denne eller?

Jeg ved du har 2 fine Ranchero - som ikke er ens, men som selvfølgelig er sjove at se sammen..... kunne du så finde på, ved særlige lejligheder, at tage en på hver arm? Omega træf fx.? Icon_cool

vh Baun
Svar
hejsa igen Icon_e_smile

jeg er i malmø med familien i dag men svarer med indlæg i morgen Icon_e_smile

vh. Jon
Svar
Lækker sag du har fået dig ! Tillykke med uret.. Icon_e_biggrin
vh Hans Henrik
Svar
Hej og tillykke med fangsten...
Må jeg være så nysgerrig og spørge, hvor hårdt den ramte muldvarpen... ?
(Du kan PM´e mig, hvis du ikke gider at skrive om sagen i offentligheden Icon_e_wink ).
Cheers - John
PS. I 1975 kom uret med Rolex-logo på foldelåsen. Men lænken ser ud som original med sammenfoldede led. Jeg gætter at den har fået en ny lås med Tudor-logo ?
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)