Val 72 meeting
Hej,
denne her er paa vej, min foerste 72'er. Jeg er jo meget glad for Nivada. Kassen er ikke i perfekt tilstand, men nu tror jeg ogsaa, at jeg er ikke saa penibel som Jon. Icon_e_wink
İmage
Nu haaber jeg bare, at jeg ikke skal ud og koebe reservedele til Valjoux igen. Icon_e_confused
Hilsen,
Olof
Skift ur, når du står op!
Svar
Fætter Højben Skrev:VJ72 holder 100%

İmage

Mvh Højben

Det der er bare blæret Højben Icon_cool - men på en super flot måde.

Det er virkeligt stil!!!!!!
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Bjarne Skrev:
Fætter Højben Skrev:VJ72 holder 100%

..
Mvh Højben

Det der er bare blæret Højben Icon_cool - men på en super flot måde.

Det er virkeligt stil!!!!!!

Ja, dejlig skjorte. Icon_mrgreen
Svar
olof Skrev:Hej,
denne her er paa vej, min foerste 72'er. Jeg er jo meget glad for Nivada. Kassen er ikke i perfekt tilstand, men nu tror jeg ogsaa, at jeg er ikke saa penibel som Jon. Icon_e_wink
İmage
Nu haaber jeg bare, at jeg ikke skal ud og koebe reservedele til Valjoux igen. Icon_e_confused
Hilsen,
Olof

Den er smuk og med et endnu smukkere værk:-)
Tillykke!

Jon
Svar
Hej Olof

Den Nivada kunne jeg nu godt bruge i min samling, den ser nu rigtig fed ud, tillykke med den. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Tak, Peter! Icon_e_biggrin

Nu kom den med posten igaars:
İmage

Den er nu ikke helt perfekt. Dykkeringen har faaet et slag en gang i tiden. Nogen har poleret kassen lige lidt for megt. Tachymeter-skalaen, som sider under glasset, er ikke i orden, den maa vaere skiftet en gang med et exemplar der ikke passede helt og blev "tilrettet", i hvert fald seer det saadan ud - det er jeg egentlig mest forargret over, isaert siden jeg havde bedt saelgeren om en opklaring, hvorfor det saa saert ud paa billederne. Men til gengaeld:

İmage

Vaerket har faaet en service i 2010. Min uremager har kigget paa det og var tilfreds, saa der sparer jeg en masse penge. Det eneste han har rettet en smule paa er en excenter indstilling til stopurets "minut-hjul" - der var en fidus som ikke dykkede langt nok ned i hjulet og derfor blev uret nogle tider staaende naar den skulle bevaege stopurets minutviser.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)