Svar: 374
Tråde: 26
Modtaget Likes: 191 i 50 svar
Givet Likes: 137
Har lige anskaffet mig et Omega PO på 45,5 mm, selvom jeg egentlig var lidt i tvivl om, hvorvidt det lige var en tand for stor til min arm.
I rigtig mange år gik jeg med et "tøseur" rent størrelsesmæssigt (et Cartier Santos Galbee på ca 36 mm - solgt), hvor jeg først anskaffede mig et lidt større Ole Mathiesen på 38 mm, dernæst et Seamaster på 41 mm (solgt), et Explorer II på 42 mm og så nu et PO på 45,5 mm, så størrelsen er gået noget voldsomt op....
Har vedhæftet et par wrist shots, som viser de ure jeg har nu - hvad siger I - er de 45,5 mm lige i overkanten til min arm? Synes faktisk ikke den ser så meget større ud en Exploreren på 42 mm.
•
Svar: 23
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hvis du selv er godt tilfreds med din PO på håndleddet, så er alt vel ok?
Personligt synes jeg din Explorer (på billedet, ihvertfald) ser mest harmonisk ud, men det er jo heldigvis en smagssag. Sådan et PO er og bliver et flot ur, så tillykke med den under alle omstændigheder
Omega Speedmaster Professional
Seiko Superior Automatic
Orient Mako
•
Ser meget fint ud. Er bestemt ikke for stort. Det sidste er til gengæld alt for småt
•
Var som skrevet selv lidt i tvivl om de 45,5 var lige i overkanten

Har købt PO'en brugt og man kan jo altid se, om det skulle være muligt at bytte med en 42 mm i stedet
•
Tukjær Skrev:Ser meget fint ud. Er bestemt ikke for stort. Det sidste er til gengæld alt for småt 
Vi kan kun være enige i, at den Ole Mathisen er lige i underkanten - har stort set heller ikke gået med det siden jeg købte det..... Lidt et impulskøb for at få et ur, der var lidt større en den Santos jeg havde dengang, hvor jeg syntes det var en god deal da jeg ved en forhandler fik 20% rabat. Kunne (og kan stadig) godt lide det meget simple design, som uret har, men størrelsesmæssigt var det et fejlkøb. Det er desværre nok en "keeper" da det er svært at sælge uret (har prøvet nogen gange) - med mindre man er villig til at tage en meget stor afskrivning!
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Jeg synes fint, at du kan bære PO´en

Selv om det er 45,5mm i bredden, og har lange horn, så er det jo komfortabelt at bære, da det sidder godt og lavt på armen. Dejlig klokke
De venligste hilsner, John
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
PO ser drøngodt ud på din arm. Tillykke.
Ole Mathisen-uret ser IMO derimod fjollet ud pga størrelsen (eller mangel,på samme

)
•
Svar: 766
Tråde: 131
Modtaget Likes: 25 i 15 svar
Jeg syntes dit Po passer godt på dig.. Bedst af de 3..
mvh hr.holm
tidligere ejer af 8 Po ure... og 1 ny på vej
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Man kan fint bruge alle 3.
Om de ser passende ud er vist mest et spørgsmål om hvad man er vant til at se.
Faktisk skal man ikke kun se et håndled med et ur for at svare, men hele personen incl det tøj og sko det skal passe til. Du kan evt. prøve at se det i et spejl.
vh baun
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Baun Skrev:Man kan fint bruge alle 3.
Om de ser passende ud er vist mest et spørgsmål om hvad man er vant til at se.
Faktisk skal man ikke kun se et håndled med et ur for at svare, men hele personen incl det tøj og sko det skal passe til. Du kan evt. prøve at se det i et spejl.
vh baun
+1
•