Micki Jensen Skrev:Så er det også dejligt at se du stadig er så glad for din 5513 og 3536 du fik fra mig af 
Yep, det er fantastiske ure !!
Men jeg skal da indrømme, at efter jeg fik 5513´eren, så får 3536´eren ikke nær så meget armtid længere - men jeg er glad for dem begge. "Pingoen" og T-Touchen er også gode ure, som jeg er glade for, selvom de er af en anden "kaliber" end de to første !
Men du har da egentlig ret i, Baun, at de to og to overlapper hinanden .............. det har jeg ikke tænkt på før .......... hmmmmm !!! Men jeg kan nu ikke nænne at skille mig af med nogen af dem !
Jeg var jo heldig at finde et PiePan Constellation fra 1960. 5513´eren er fra 1970 og 3536´eren er fra 1999 (og kunne måske ligeså godt være fra 2000). Måske skulle jeg overveje, at stile mod en samling af ure fra hvert 10`års skifte !!?
Nej, Baun - efter at jeg skilte mig af med min beskedne samling af Omega Vintage ure + diverse moderne sportsure for et par år siden for at kunne købe min DeepSea, så har jeg ikke haft nogen egentlig "retning" i mine urkøb. Jeg har blot købt ure, som jeg synes er flotte og som jeg gerne ville have på armen.
Jeg har dog nok erkendt, at jeg måske har mest glæde af vintage- eller semi-vintageure !
Og nej - nok er Micki en fair urhandler, som man nok kan forhandle en fornuftig pris med.............. men han forærer dem ikke væk !!