Gør et kup, billige ure...
Vi skal i gang med en større omrokering af virksomheden, så hvis i skal gøre et super tilbud er det nu..! Ure på firstwatch.dk kan vi lave rigtig skarpe priser på i ren handel eller bytte med dyre ure. Kik ind på siden og smid en mail til mig på <!-- e --><a href="mailto:micki@dreamwatch.dk">micki@dreamwatch.dk</a><!-- e -->, så skal jeg lave et rigtig godt tilbud.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Micki Jensen Skrev:Vi skal i gang med en større omrokering af virksomheden, så hvis i skal gøre et super tilbud er det nu..! Ure på firstwatch.dk kan vi lave rigtig skarpe priser på i ren handel eller bytte med dyre ure. Kik ind på siden og smid en mail til mig på <!-- e --><a href="mailto:micki@dreamwatch.dk">micki@dreamwatch.dk</a><!-- e -->, så skal jeg lave et rigtig godt tilbud.
Lyder spændende. Kigger om der er noget jeg kan bruge....
Svar
Du er velkommen Claus, smid en mail hvis der er noget som frister, så skal jeg lave en skarp pris på dem.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Spændende - hvad har du gang i Micki?

Der var ikke lige noget for mig (og min kone vil ikke have quartz) på firstwatch denne gang
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
jkjaers Skrev:Spændende - hvad har du gang i Micki?

Der var ikke lige noget for mig (og min kone vil ikke have quartz) på firstwatch denne gang

Der kommer snart lidt nyt guf Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Kunne også være interesseret i bytte med designermøbler:

Æg, PK 22, Kogle 60-72 cm (kobber), EJ sofa, Svane sofa mm.. Smid en mail hvis du har et eller andet sjovt i designer møbler, vi mangler lidt forskelligt i privaten efter vi har fået hus.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Jeg har en Erik Jørgensen, Rotor EJ800 B&O sofa.....

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Smid noget læder på og den ville koste 25k....
Svar
Hej micki

Jeg har en GJ chair i teak som jeg gerne vil bytte til et ur. Hvis det da er noget for dig
Svar
Synd et ombetræk den om Claus Icon_smil Det er til "sofa" stuen vi skal bruge en, i entreen skal det være en svanesofa. I stil med denne:
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
DanBS Skrev:Hej micki

Jeg har en GJ chair i teak som jeg gerne vil bytte til et ur. Hvis det da er noget for dig

Kan du ikke smide et par billeder og info på den, så spørge jeg lige fruen om hun syndes om den: <!-- e --><a href="mailto:micki@dreamwatch.dk">micki@dreamwatch.dk</a><!-- e -->
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)