5 x Shark Diver
Peter går efter Danmarks rekorden i Helson Shark Diver.....

İmage
İmage
İmage
İmage

Fede ure.... Icon_cool
Svar
Den der bronzefarvede Helson er en fræk sag!
Svar
Så er man da dykkeklar,, ser godt ud, fed samling.
By
G
Svar
Hold da kæft jeg ville godt have et Shark diver, de er alle speciel udgaver ikke? Over 1000m?
Claus hvis du får fingrene i en titaniums Shark diver igen, så må du godt sende en mail =) Den blev godt nok solgt hurtigt...
Svar
Loft Skrev:Hold da kæft jeg ville godt have et Shark diver, de er alle speciel udgaver ikke? Over 1000m?
Claus hvis du får fingrene i en titaniums Shark diver igen, så må du godt sende en mail =) Den blev godt nok solgt hurtigt...
Kender jeg Peter ret, så sortere han 2 af dem fra i løbet af en uge eller 2. De er vandtæt til 2000 meter. Desværre er der kun lavet 20 af hver Titaniums Shark Diver, så sandsynligheden for at jeg finder en igen, er ret lille Icon_e_sad Ville også gerne selv have en....
Svar
Hej

Jeg synes bare at man får smæk for skillingerne hos Helson, og især Shark Diver i 45 millimeter som nu er udgået til fordel for en model i 42 millimeter, så modellerne i 45 millimeter bliver der længere og længere imellem, bronze modellen er næsten umulig at få fat i og det er titanium modellen også. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Superfede ure-

Der lander helt sikkert et Helson ur i den kommende fremtid hos mig.

Det bliver nok et Skindiver uden dato.
Mvh Kim 
Svar
Fede ure Icon_cool

Er der nogen som ved om bronze modellen kommer i 42mm?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)