I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>>
Jeg er ikke helt oppe i Rolex og panerai klasse, men jeg er meget imponeret over mit Sinn U1 SDR. Der synes jeg virkelig man får meget ur for pengene Icon_e_biggrin
Svar
Loft Skrev:Jeg er ikke helt oppe i Rolex og panerai klasse, men jeg er meget imponeret over mit Sinn U1 SDR. Der synes jeg virkelig man får meget ur for pengene Icon_e_biggrin
Det er vel ikke så langt fra sandheden i denne dybsindige diskussion. Det ur man køber er vel i det øjeblik man køber det vel ofte MEGET ur for pengene - ellers havde man nok købt et andet - i alle fald hvis vi ikke taler køb til store samlinger
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Loft

Jeg er helt enig med dig i at Sinn U1 SDR giver ekstremt meget ur for pengene, jeg er selv ejer af et Sinn U1, jeg solgte udelukkende mit U1 SDR grundet at jeg havde den almindelige model som jeg har haft fra ny af, men et andet godt bud hvor du får meget for pengene, er Helson. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Mit Omega PO, med orange dykkerskive, købt i juli md. d.å.

Jeg har et Jacob Jensen, men det er jo en helt anden boldgade.

Jeg købte ovennævnte PO fordi jeg ønskede et automatisk ur, dykkerstørrelse, stållænke og et flot design og til daglig brug.

Om det er prisen værd > 20 k, tja, for mig er det mange penge, men jeg glæder mig daglig til at tage det på og se på det, så det er det vel.

Mvh.

Jørgen

Øh, det hedder nok "dykkerring".
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)