Svar: 1,025
Tråde: 70
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hvem snakket du med der inde Morten?
Jeg snakket med Nicholas for ca en mdr siden hvor han fortale de fik dem ind. De er jo kendt for at prøve lidt skæve mærker af, U-Boat, Seiko Springdrive serie, Graham mm..
De har PT 4 modeller på lager, men får en 5 snart
•
Svar: 45
Tråde: 4
Givet Likes: 0
Ja, de har pt. fire modeller.
Personligt synes jeg det er fedt, at de tager en chance med et mærke som Linde Werdelin. Det er der nok også behov for, eftersom flere af de andre store mærker er taget, og man ikke vil være begejstret for en priskrig.
Hvad deres andre skæve mærker angår, så så jeg at de solgte Seiko Springdrive serien ud til store rabatter for nogle måneder siden.
•
Lad os håbe at LW holder lidt længere end U-Boat gjorde. De røg da relativt hurtigt ud af klappen igen, hvilket jeg sådan set godt kan forstå. Jeg var selv ret varm på dem i starten, men de mistede hurtigt sin nyhedsværdi og blev bare et modeobjekt. Vildt at de stadig er så populære andre steder i verden.
Ham jeg i sin tid talte med, er ham den flinke fyr som deværre ikke længere er derinde. Husker ikke hans navn. Han stoppede for lidt over en måned siden. Korthåret fyr i midtfyrrerne som vidst cykler en del....
•
Svar: 573
Tråde: 49
Modtaget Likes: 33 i 18 svar
Givet Likes: 6
De havde også LW i Flensburg, dette holdte desværre kun et par mdr. så var de væk igen.
jeg fik at vide de bare havde haft dem på prøve for at se om de overhoved kunne sælge dem, det gik åbenbart ikke.
•
Har lidt indtryk af at det er østpå de rykker mest.....Sjovt nok samme historie med U-Boat. Det lyder til at østens facination af vesten især er gældende på urfronten.
•
Svar: 940
Tråde: 53
Givet Likes: 6
MortenKN Skrev:Ham jeg i sin tid talte med, er ham den flinke fyr som deværre ikke længere er derinde. Husker ikke hans navn. Han stoppede for lidt over en måned siden. Korthåret fyr i midtfyrrerne som vidst cykler en del....
Lars... virkelig behagelig mand
•
LW er vist også lidt tunge at sælge som brugte.... Men jeg vil nu gerne prøve en alligevel

Men jeg er heller ikke bange for de lidt "skæve" mærker. Skal jo ikke være Rolex, Panerai, Omega og Breitling det hele....
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg kunne nu også godt tænke mig at prøve en på et tidspunkt.
•