GTG i Horsens, lørdag d. 22 oktober
Tomcat27 Skrev:Hvornår er sidste tilmelding.
Det kan nemlig ende med jeg har nogle timer i overskud lørdag eftermiddag, og så kan jeg formodentligt godt nå et smut forbi horsens og retur.
Jeg skriver dig på, Kim. Så må vi se om du når det.....
Svar
Hej Peter/Claus.
Kan i ikke skrive mig på til en bid brød om aftenen?
Selv om temaet er mikro mærker håber jeg at alle der har Panerai ure tager dem med.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Hej Peter/Claus.
Kan i ikke skrive mig på til en bid brød om aftenen?
Selv om temaet er mikro mærker håber jeg at alle der har Panerai ure tager dem med.
Mvh
Klaus
Selvfølgelig.... Temaet er jo bare (lidt) for sjov. Glæder mig til at se dine nye OP'er.....
Svar
Hej

Jeg tager alle mine Panerais med, da de ikke normalt ligger her på adressen, mon ikke det går hen og bliver lidt i Panerais navn, da de jo som bekendt også er divers. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Tager også mit Pam med, og håber at den lille ny også når at ankomme inden lørdag Icon_e_biggrin
Simon Hedegaard
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg tager alle mine Panerais med, da de ikke normalt ligger her på adressen, mon ikke det går hen og bliver lidt i Panerais navn, da de jo som bekendt også er divers. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Og kunne virkelig også godt tænke mig at se den 39mm explorer I IRL, så hvis den skulle være at finde i boks ville der være super lækkert...
Simon Hedegaard
Svar
Hej Hedegaard

Selvfølgelig har jeg den med. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Husk at poste godt med billeder efter arrangementet. Icon_e_smile
Svar
Hej

Til alle deltagere på lørdag, husk Kamera, da jeg jo som bekendt ikke tager billeder. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
Så har alle fået tilsendt adressen.

Vi ses kl. 14:00 i morgen....

Husk 30 eller 50 kr. Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)