09-10-2011, 12:00 PM
Jeg er efterhånden blevet meget glad for nogle af Breitlings modeller, og tager man f.eks. et ur som Breitling SuperOcean Steelfish, synes jeg, at man får rigtig meget ur for sine penge, i fald man kan finde en nylignende brugt model (Ca. 10-12K): Distingt design, flot forarbejdning, velbygget indvendig som udvendig og en utrolig god lænke. Medgivet, den store horologi er der ikke tale om med det modificerede ETA 2824-2 værk, men til gengæld får man et flot finisheret værk, som er både robust, holdbart og meget lidt servicekrævende. Skal det serviceres, så kan det overlades til enhver kompetent urmager, og det er da også et plus. Jeg er klar over, at designet vil dele vandene meget skarpt, og det er jo også fint nok, da det jo står enhver frit for at vælge til eller fra ifht design. Men: Hvorfor ser vi så få Breitling ure på forum ?
Kom meget gerne med din holdning til Breitling. Det kan vi på forum godt debattere på en pæn og sober måde, selv om man er enten "for eller imod". Tak
Kom meget gerne med din holdning til Breitling. Det kan vi på forum godt debattere på en pæn og sober måde, selv om man er enten "for eller imod". Tak
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)