Breitling aerospace
Jeg har et breitling aerospace, som er blevet udsat for høj varme så det virker ikke længere.Spørgsmålet er så hvor køber jeg et nyt /brugt urværk. Håber der er nogen som kan hjælpe.
Svar
ferro Skrev:Jeg har et breitling aerospace, som er blevet udsat for høj varme så det virker ikke længere.Spørgsmålet er så hvor køber jeg et nyt /brugt urværk. Håber der er nogen som kan hjælpe.

Hos en Breitling forhandler, men det lyder jo voldsomt forhastet med nyt værk. Jeg ved jo ikke om det har ligget midt i pejsen, eller om det "bare" har fået varme fra solen/sten der brænder osv. Det sandsynlige er i så fald, at vi taler om udskiftning af dele - kunne ex være balance fjeder, men at værket ikke som sådan bare skal skiftes.
Prøv at lade f.eks krongos eller mølbak eller i Jylland Peter Halse i Horsens se på det inden du bare køber ny motor
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Det er en breitling kaliber 78, baseret på Quartz ETA E20.341 (Google).

Jeg har kigget lidt på eBay og det er muligt at få et Aerospace til omkring 1200-1600€ og der er ingen løse kaliber til salg nogen steder på nettet.

Mvh. Jon
Svar
tak for de gode indlæg men det har fået rigtig høj varme. håbede på at der var en som kendte til et brugt urværk til billige penge eller om der er andre producenter som bruger det samme urværk, eller et ur der var skadet med et funktionelt værk.Hvis ikke så har jeg et defekt ur til salg Icon_e_sad
Svar
ferro Skrev:Hvis ikke så har jeg et defekt ur til salg Icon_e_sad
Er der professional lænke på den eller hvordan?

Mit er total kørt i sænk, og jeg kunne måske godt være interesseret i at kannibalisere det ...
İmage
Svar
watchfreak2003 Skrev:Tror sgu den lokale Breitling snedker bliver grumme skuffet hvis du beder ham skifte
balance fjederen i dit Aerospace – det er en Quartz klokke!
Kommer du fra København, så tag ind og få en snak med Hvelplund på Strøget.
ahh Icon_redface Har spørger så prøvet at skifte batteri? De står af ved ca 70 grader de fleste - nogen enda tidligere. (skal prøve at lade være med at komme med flere dumme råd i tråden:lol: )
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Det har ligget på en brændeovn i et par timer, det er i titanium med lænke.
Svar
Hmm det går vist under hændeligt uheld og er dækket af din forsikring

Mvh. Jon
Svar
jonnielse Skrev:Hmm det går vist under hændeligt uheld og er dækket af din forsikring

Mvh. Jon
Så skal du da vist ha en "hændeligt uheld" forsikring - som kan hedde PLUS dækning eller andet - ellers gør det bestemt ikke. Det man selv forårsager dækker ikke - taber en tallerken eller taber blæk på tæppet- barnet tisser på den hvide "rya" - nix - kun ved special forsikring på den slags
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
jonnielse Skrev:Hmm det går vist under hændeligt uheld og er dækket af din forsikring

Mvh. Jon
Så skal du da vist ha en "hændeligt uheld" forsikring - som kan hedde PLUS dækning eller andet - ellers gør det bestemt ikke. Det man selv forårsager dækker ikke - taber en tallerken eller taber blæk på tæppet- barnet tisser på den hvide "rya" - nix - kun ved special forsikring på den slags
vh

Så er det det jeg har:-)

Mvh
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)