Svar: 97
Tråde: 9
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Har du kigget på Hirsch Lance? Den er sort gummi, men absolut ikke almindlige!
[url]"http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p7878h795s1464-Watch-band-Lance-22m.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.watch-band-center.com/watchs ... e-22m.html[/url]
Live long and prosper
Tony
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
bent540 Skrev:Natoremme er lidt kedelige, og skal det være en natorem skal det ihvertfald ikke være fra ham den arrogante skovl fra Timefactors. De er af urimelig dårlig kvalitet.
Jeg har handlet med Eddie mange gange - og har altid fået super behandling. Hans natoremme er i øvrigt kendt for at være af bedste kvalitet, og jeg har selv flere, som stadig fungerer perfekt efter lang tids hård brug (årevis).
Eddie driver i øvrigt et af de største urfora i Europa (TZ-UK), og har mange "trofaste fans" (også herfra).
Jeg skal ikke kunne sige om du har dårlig erfaring, men at komme med sådan en udtalelse uden yderligere begrundelse, synes jeg er uheldigt. Jeg kan heller ikke se at du har delt din dårlige erfaring i vores 'Good/Bad Guys afsnit???
•
Claus_K Skrev:bent540 Skrev:Natoremme er lidt kedelige, og skal det være en natorem skal det ihvertfald ikke være fra ham den arrogante skovl fra Timefactors. De er af urimelig dårlig kvalitet.
Jeg har handlet med Eddie mange gange - og har altid fået super behandling. Hans natoremme er i øvrigt kendt for at være af bedste kvalitet, og jeg har selv flere, som stadig fungerer perfekt efter lang tids hård brug (årevis).
Eddie driver i øvrigt et af de største urfora i Europa (TZ-UK), og har mange "trofaste fans" (også herfra).
Jeg skal ikke kunne sige om du har dårlig erfaring, men at komme med sådan en udtalelse uden yderligere begrundelse, synes jeg er uheldigt. Jeg kan heller ikke se at du har delt din dårlige erfaring i vores 'Good/Bad Guys afsnit???
Jeg har snakket tit nok med Eddie. Og jeg har også købt et par af hans CWC kopier. Jeg har også købt nok af hans natoremme til at kunne fortælle dig en gang til at de er af så dårlig kvalitet at det er pinligt. Jeg gir dig at han har hurtig og billig forsendelse, men så stopper al høflig service også der.
Jeg kunne sagtens linke 50-100 tråde fra TZ hvor han viser hvor arrogant han er. Men hvis du allerede selv er bruger på TZ og ikke kan se det, er du jo nok en af hans "trofaste fans" og så er al videre argumentation spild af tid fra min side.
Og ang. Good guy/Bad guy sektionen! Nu har jeg handlet ure i en del år. Vil du virkelig have mig til at komme med bedømmelser på alle de handler jeg har lavet gennem tiderne?
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
bent540 Skrev:Vil du virkelig have mig til at komme med bedømmelser på alle de handler jeg har lavet gennem tiderne?
Nej - kun de "
arrogante skovle" - som sælger ure/tilbehør af "
urimelig dårlig kvalitet"
•