Breitling Navitimer 1995 - værdi uden certifikat?
Navitimeren er et ualmindelig karismatisk ur. Det ligner ikke noget andet - og det brænder sig ind på nethinden.

Jeg er selvfølgelig mest til at eje en Vintage udgave, som repræsenterer den fantastiske historie dette ur også har.

Her er lidt billeder af mit Navitimer:

İmage
İmage
İmage
İmage

Jeg bruger uret somme tider i week-ends til afslappet tøj.

vh Baun
Svar
Martin P O Skrev:Tak Henrik - der er hermed gjort.

God weekend.

Martin
Selv tak Martin

Jeg har set flere af de gamle Navitimer, de har en meget speciel charme og er vildt lækre

Lad os høre om du får handlet Icon_smil
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Er absolut ikke Breitling fan, men de gamle Navitimere holder sgu big time og går vel helt op til 40k i god stand?
...

Mikael
Svar
Ser godt nok ud men mon ikke dú kan få kurt til at se det - det virker helt OK
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Mikael Lange Skrev:Er absolut ikke Breitling fan, men de gamle Navitimere holder sgu big time og går vel helt op til 40k i god stand?
...

Mikael
De kan som gå langt højere for sjældne versionr eller 18 K o.l. (men der er sjovt nok ikke gået Rolex hys i dem trods alt) De kan også fåes for noget der ligner i overkanten af de 15.000 i pæn stand, hvis ikke man hysser om at der skal stå AOPA inde i logo og den slags, men stadigt fuldt originale og med den smukke venus 178
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg har i dag hentet et Navitimer 806 AOPA fra 1967 efter nogle rigtig gode rådgivende timer hos Kurt Brøndum.
Tak til Hannover for de gode råd og tak til Henrik for at sende mig i Kurt´s retning.

Jeg kan (ligesom alle de andre) varmt anbefale at handle med Kurt Brøndum. Det var en fornøjelse. Vil følge med i hvad der kommer til salg i fremtiden - man kunne jo selv fristes til at starte en samling Icon_smil

Her er et billede af uret, som jeg er så glad for.

Mange hilsner
Martin
Svar
Flot flot - min er skam også fra Kurt Icon_e_biggrin Han har en del, men han holder sig uden om det der er for dårligt i stand, så man får noget så flot som det du har nu. Ikke den billigste, men sådan er livet
Stort tillykke
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg må altså også bøje mig i støvet for det ur. Hvor er det flot, med fed historie og stadig smukt at bære den dag idag Icon_cool Stort til lykke med klokken Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Martin P O Skrev:Jeg har i dag hentet et Navitimer 806 AOPA fra 1967 efter nogle rigtig gode rådgivende timer hos Kurt Brøndum.
...

Mange hilsner
Martin

Et godt valg. Jet er personligt ikke glad for Breitling, men Du spurgte om den holder værdien, og det gør den bestemt. En 7750 er så almindeligt, at jeg bare ikke gider se ure med den mere og dens standard-layout, som følger med. Jeg tror at en Breitling med 7750 fra 1995 er ingenting samlignet med det Du har fået Dig nu. Til lykke!
Skift ur, når du står op!
Svar
Martin P O Skrev:Jeg har i dag hentet et Navitimer 806 AOPA fra 1967 efter nogle rigtig gode rådgivende timer hos Kurt Brøndum.
Tak til Hannover for de gode råd og tak til Henrik for at sende mig i Kurt´s retning.

Jeg kan (ligesom alle de andre) varmt anbefale at handle med Kurt Brøndum. Det var en fornøjelse. Vil følge med i hvad der kommer til salg i fremtiden - man kunne jo selv fristes til at starte en samling Icon_smil

Her er et billede af uret, som jeg er så glad for.

Mange hilsner
Martin
STORT tillykke, det ser godt ud.
Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)