At glæde sin kone....
Købte i sidste weekend nyt ur til konen. Hun har gennem længere tid lånt mit Sea-Dweller imens jeg havde gang i en hed affære med Linde Werdelin. Da denne affære havde lagt sig og LW'en fik ny ejer gik jeg længe og tænkte over hvad der nu skulle ske... Opgradering? Nedgradering? AP? Panerai? Andet Rolex? Alle sammen overvejelser der havde mig selv og mit behov i fokus..... efter mange overvejelser fandt jeg dog frem til at mit Sea-Dweller bare er URET for mig, no doubt about it.
I mellemtiden var konen dog blevet svært glad for mit Rolex, så da jeg gjorde krav på det blev hun lidt trist.... Hvad gør man så? Man tager da pengene fra salget af LW og køber hende en 16610 Sub fra 1996 (i øvrigt det år vi begyndte at være kærester)
Needless to say - hun blev meget glad og lidt rørstrømsk, ikke mindst over urets årgang Icon_smil

Et wristshot skal i ikke snydes for.

İmage

God weekend.
Svar
Smukt - god historie at starte weekend på

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
SUPER Icon_e_biggrin
Det ser så fedt ud til en kvinde IMHO.

Jeg har selv købt flere ure til min smukkere halvdel, i bund og grund nok mest for min egen skyld Icon_e_wink Icon_rolleyes
Men hils hende og sig tillykke og at det klæder hende Icon_e_biggrin
Svar
Tillykke med uret, det ser godt ud.
Hvor har du købt remmen?
Svar
remmen fulgte med uret, som det eneste. Ingen kasse eller papirer, men det har heller ingen betydning da uret aldrig skal sælges igen.
Men den kan købes ved corvuswatch.com. Jeg har selv købt andre remme der. Ingen problemer.

mvh
Morten
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)