06-05-2011, 08:34 PM
Kære urnørder
Jeg har tidligere postet et guld-lommeur, som jeg har arvet fra min far, og nu fik jeg taget mig sammen til at kigge alt hans værktøj igennem, og jeg har arvet en stor samling urmagerværktøj, som har været min farfars.
Det har sq været sjovt at åbne alle de flotte æsker. Noget af det kan jeg gætte mig til hvad skal bruges til, men på det meste af det er jeg helt blank.
I nogen af æskerne står der 1920 så værktøjet er omkring 100år gammelt.
Jeg har pt. ikke tænkt mig at sælge det, ikke fordi jeg ved hvad jeg skal bruge det til, men jeg ved at min far var meget glad for det.
Alligevel er jeg da nysgerrig på, hvad sådan en samling ca er værd?
Hvis I kan fortælle en historie om noget af det, må I også meget gerne det.
Sig til hvis I vil ha close-ups.
Jeg har tidligere postet et guld-lommeur, som jeg har arvet fra min far, og nu fik jeg taget mig sammen til at kigge alt hans værktøj igennem, og jeg har arvet en stor samling urmagerværktøj, som har været min farfars.
Det har sq været sjovt at åbne alle de flotte æsker. Noget af det kan jeg gætte mig til hvad skal bruges til, men på det meste af det er jeg helt blank.
I nogen af æskerne står der 1920 så værktøjet er omkring 100år gammelt.
Jeg har pt. ikke tænkt mig at sælge det, ikke fordi jeg ved hvad jeg skal bruge det til, men jeg ved at min far var meget glad for det.
Alligevel er jeg da nysgerrig på, hvad sådan en samling ca er værd?
Hvis I kan fortælle en historie om noget af det, må I også meget gerne det.
Sig til hvis I vil ha close-ups.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)