Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser.
Jeremy Skrev:Ball Engineer Master II Diver:

İmage
İmage
Hej

Tillykke med dit nye ur, det ur er bare for fedt, og især når det er mørkt, jeg var selv meget glad for uret, for kvaliteten er bare i top. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Tak Peter. De tritium tubes er bare for vilde. Uret lyser jo konstant i mørke Icon_e_surprised . Bliver også gladere og gladere for det. Synes det har en rigtig flot finish. Kan godt lide at hele uret inkl. lænke er børstet. Desuden er jeg vild med "chunky" ure, og det må man sige at det her er Icon_e_wink .
Svar
Hej Jeremy

Finishen på det ur er bare i top. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Hej

Ligenu bærer jeg mit Rolex 1675 fra 1967 af med en masse patina, uret har den oprindelige lås på lænken fra 1967 af, og det synes jeg er lidt sjovt, da lænken er en 9315 som normalt er til en Submariner, men det passer nu godt ret godt sammen, selvom det ikke er helt korrekt. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
Hej

Jeg har lige købt mig et Charmex 20000 Feet og den er bare for fed, bare glastykkelsen er på 10 millimeter, og urets diameter er 46 millimeter, og tykkelsen på hele uret er hele 28.5 millimeter, uret kommer i den største æske jeg nogensinde har haft til et ur, både med to Bergeon skruetrækkere, og en ekstra rigtig gummirem med forlænger til en tyk dykkerdragt, mon ikke at det er et af de første eksemplarer i Danmark, da der er venteliste på uret. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Tillykke med det Peter. Du må se at få købt et kamera, så vi kan se nogle billeder Icon_e_wink .
Svar
Seamaster Cosmic. Dejligt ur, rart at have på og god størrelse.
Kasse: 135.0017
Værk: 27360571
Cal. 601
Årgang: 1968

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
TDN Skrev:Seamaster Cosmic. Dejligt ur, rart at have på og god størrelse.
Kasse: 135.0017
Værk: 27360571
Cal. 601
Årgang: 1968

Mvh
Thomas

Tillykke, noget af det mest komfortable man kan bære. Den specielle bagkasse ligger bare perfekt på armen.

vh Baun
Svar
Hej derude.
Jeg har i dag modtaget denne Sinn 757 Duo Chronograph.
İmage
İmage
Mvh Peter...
Svar
Super fedt ur, Peter Icon_cool

Hvor stort føles det på armen ifht f.eks. Sinn U1 ?
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 14 gæst(er)