Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser.
Laursen Skrev:Jeg ved godt det rent designmæssigt har hentet inspiration fra nogle rigtige klassikere som Omega PO og Rolex SM, men for mig er dette kun med til at vise, at Revue Thommen respektere de andres klassiske design og ligesom "hylder" dem. Og hellere et ur fra en producent som har hentet inspiration end at smide penge efter et falsk Rolex eller Omega.

Derudover en stor tak til Claus fra Firstwatch, for en meget fin og behagelig handel. Super flink fyr.
Jeg synes slet ikke du behøver bekymre dig om copycat her. Det er et traditionelt dykkerdesign, som er brugt i MASSER af år af mange forskellige. Rolex og Omega blandt de mest kendte. Jeg synes slet ikke det er en kopi. Det er et dykkerur - iøvrigt med flotte visere og god krone og som vel ikke engang har en omega eller rolex efterlignet kasse - så du skal bare glæde dig over, at man for så¨begrænsede penge, kan få et ur i pæn finish - man er så tilfreds med
Der skal meget mere til før jeg ser en kopi eller homage.
Nyd det længe
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
İmage
İmage
Icon_mrgreen
Skift ur, når du står op!
Svar
Hej Olof

Den model Tissot har jeg aldrig set før, da de altid plejer at hedde PR 516 og ikke PR 526 hvad for en model er det. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
Hej Peter,
PR 526 GL laver jeg lige en ny tråd om. Bare så meget: Den har ikke et Tissot værk, men en Omega 10x2 (den findes både med ugedag og dato og som her kun med dato), og som kaldes Tissot 2930 i det her tilfald. Den er heller ikke helt så stor som en PR 516 GL.
Olof
Skift ur, når du står op!
Svar
Jeg fik hentet mit nye Bvlgari Gerald Genta Collection Octo Ceramic i går. Det er første gang jeg har forudbestilt et ur, men det var helt sikkert ventetiden værd.

İmage

-Christian
Svar
Meget flot og spændende ur Icon_mrgreen
Mvh Kim 
Svar
Super fedt ur og dejligt at se noget anderledes herinde Icon_e_biggrin
Svar
Hej Christian.
Flot Bvlgari! Er der noget historie bag valget af netop dette ur? Kan du sige noget om uret?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
cldk Skrev:Jeg fik hentet mit nye Bvlgari Gerald Genta Collection Octo Ceramic i går. Det er første gang jeg har forudbestilt et ur, men det var helt sikkert ventetiden værd.

İmage

-Christian

Sej aflæsning af tiden, skal man ikke lige vende sig til det? Gad godt se det IRL..
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Tak for kommentarene. Både Bvlgari og Gerald Genta er jo lidt polariserende mærker, så jeg regner ikke med at det falder i alles smag... men for mig spiller det 100%. Jeg har altid været tilhænger af det lidt outrerede GG design men har indtil nu holdt mig til de lidt mere klassiske modeller (ikke mindst på grund af prisen). Jeg var jeg en smule skeptisk da Bvlgari valgte at indlemme GG og Daniel Roth, og ikke længere køre dem som selvstændige mærker, men jeg synes faktisk at de har formået at strømline designet så det virker endnu bedre end før. At sammenkørslen betyder at jeg rent faktisk kan få fingrene i urene lokalt gør det kun endnu bedre.

Indtil videre ligger modellerne meget tæt op ad de oprindelige GG og DR modeller, så det bliver lidt spændende hvad fremtiden kommer til at byde på. De har begge nogle modeller som jeg meget gerne så genoplivet, men da de er mere ”normale” og sikkert ligger for tæt på Bvlgari modellerne er det nok noget jeg skal støve op på brugtmarkedet på et tidspunkt.

Octo-modellen som jeg har anskaffet har altid været min favorit-model, men det er helt sikkert et ur der skal ses live. Det kunne være at næste besøg i Danmark skulle planlægges op ad en GTG  Det er ikke min første og bestemt ikke min sidste GG... og faktisk er det nu det ur jeg lettest aflæser tiden på i farten (kun tre af mine venner vidste med det samme hvordan tiden aflæses på et GG, og sjovt nok er de alle piloter)

Hilsen
Christian
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)